Jump to content

Har nån hunnit spela Mafia än?


MattiaSS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har jag kommit en bit in i spelet o det är ganska coolt faktiskt. Jag har inte sett många snyggare spel grafikmässigt sett, speciellt när man är inne i husen. Allt är otroligt detaljerat + att det verkar finnas mängder av cutscenes. De är de bästa.

Bara att luta sig tillbaka o njuta av grafiken, man ser till o med ojämnheterna i gubbarnas ansikten!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OJOJOJ! Det är skiiit bra! jag har kommit ganska långt(7:nde uppdraget) och det är JÄTTEKUL. Uppdragen är MYCKE långa, kanske 4 sparningar på varje... Den funkar skit bra på min dator med 1024*768*32 med allt på fullt! I natten så e ljus effekterna SKIT grymma! Jag menar att om man har en bil som inte har ljus så e det SVÅRT att köra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I menyn finns new game och load game (storyn i spelet). Sen finns det freeride. Freeride är att man får göga vad som hälst. Lalla runt i stan... Tjäna pengar genom att döda andra gangsters eller kör snabbt och från polisen. Men i freeride EXTREAM finns också uppdrag av olika personer man kan dra till, och de updragen e svåra!!! T.ex. Min kompis ligger där och han fick ett uppdrag som man skulle köra en LASTBIL i över 35mph hela tiden...annars exploderar den!

Ajuste, man KAN spara i freeride och freeride extream...

Och alla uppdrag e LÅNGA!!! Man kan själv inte spara men spelet sparar typ 4 gånger på varje uppdrag!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...