Jump to content

Har nån hunnit spela Mafia än?


MattiaSS
 Share

Recommended Posts

direct connect finns att hämta här http://www.neo-modus.com Det är troligen det bästa fileshareprogram som finns, jag använder inget annat program. Det är ett hubbaserat program där varje hubb har olika inträdeskrav.

Du måste dela med dig av dina filer för att få komma in i hubbarna. Man kan t.ex döpa en mapp till "Utdelat" där man lägger allt man vill dela med sig av.

Olika hubbar har olika krav på hur mkt du måste dela med dig. Vissa hubbar har krav på 75 gig!!!! När du är inne i en hubb kan du gå in på andras hårddiskar o kolla runt vad dom har o ladda hem det, man kan också göra en vanlig sökning.

Det är det enda programmet där du kan ladda hem hela album b.la.

Det tar ett tag att komma underfund med det är värt det. Jag kollar GTAsajten varje dag så jag kan hjälpa till.

Lägg in den i länkar tråden...vet ja... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med en sån dator förstår man ju att din dator klarar av det. Men jag e orolig för min (1200MHZ, GeForce 2 ULTRA, 512 RAM). Vart kan man ladda ner drivrutiner för min amd procsessor. Och ge mig din msn så kan du skicka Mafia till mig ;) Sen det där med direkt conect, att man måste ha 75 gig utdelat!, jag har bara en 40GIGs hårddisk! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man får inte tillgång till någons hela hårddisk. man skapar en ny mapp helt enkelt o lägger allt man vill dela med sig av i den.

Man måste inte dela 75 gig, det FINNS såna hubbar som har de kraven men det är absolut inte många. Det räcker med 10-20gig i de flesta.

Jag vill inte sprida vidare spelen/t helst!!!!!! Fixa det själv på DC vettja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man får inte tillgång till någons hela hårddisk. man skapar en ny mapp helt enkelt o lägger allt man vill dela med sig av i den.

Man måste inte dela 75 gig, det FINNS såna hubbar som har de kraven men det är absolut inte många. Det räcker med 10-20gig i de flesta.

Jag vill inte sprida vidare spelen/t helst!!!!!! Fixa det själv på DC vettja.

menar du att man måste ha minst 10-20 gb egna filer? Vilka filer godkänns? Finns det många olagliga filer hos användarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du skulle skicka Mafia till mig var ett skämmt. Och ja man måste dela 10-20 gb...inte omöjligt..installera ALLA spel i mappen bara ;)

Det där verkar vara helt sjukt och dessutom olagligt om folk installerar sina spel där, är det säkert att du inte menar mb? Vem f*n offrar så j*vla mycket av sin hårddisk för det där?? Många har inte ens 20 gb totalt på sin hd. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja...det e typ därför jag inte pallar att fixa det. Annars kan man , som arvid och jag skulle behöva, ladda ner en grej till DC som min kompis har. Man klickar på det antal GB som man vill att det ska stå att man har (10-100GB). Men ibland kommer de på det.

du e jävligt sjyst om du säger vad det är för "mod" och var man hittar den, som sagt jävligt sjyst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar GIGABYTE! Alltså du delar ju med dig av sånt som du kanske ändå har på din hd. Min mapp innehåller t.ex - videoclips. Program, spel, filmer och Mp3. Sånt alla ändå har på hårddisken.

Barnporr o sånt skit är olagligt förstås likaså att göra kopior av filer eller att dela med sig av windows o installerade spel för att öka mängden utdelat.

Sen finns det "hubbpoliser" som kollar att du t.ex inte delar med dig av sån skit. Kommer dom på dig sparkar dom ut dig ur hubben.

Det där fusket har jag också testat, slutade med att de kom på mig och mitt IP blev bannlyst :D

En av fördelarna är att man kan vara i hubbar till för såna som bara har Bredbandsbolaget t.ex som jag. Där går det undan. Jag har kommit upp i hastigheter till 600-700K/sek. Fast oftast ligger det på 200-300k/sek

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...