Jump to content

Har nån hunnit spela Mafia än?


MattiaSS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mafia flyter ju på normalt, inga GTA grafikbuggar. Jag kör 1280x1024/32 o det flyter på bra. Man får lite ödekänsla av Lost Haven det händer liksom inte lika mkt som i GTA o det är känns inte lika detaljerat. Delar av staden är låst från början så jag vet inte hur stort det är inte heller hur många vapen det finns.

Sen krånglar ljudet lite för mig, när man sätter sig i en bil så tar det 10-20 sek innan man hör motorn!!!!

Jag fattar inte heller hur man ska kunna tjäna pengar i alla fall inte i "Free Roam" läget. skjuter du sönder en bil så skaffar du dig lite $$ men nästan alltid hör polisen det o kommer o tar dig :-(

Man sparar genom att gå in på ett café o det kostar 2000$!!!!!!!!!! Svårt när man inte har några pengar!

däremot så har Mafia en mkt bra (overlay( karta som på tab tangenten som jag saknade i GTA.

Sen retar man sig lite på att i ialla fall de bilarna du har tillgång till i början går så jäkla sakta. Burnout är bara att glömma med 65 hästar under huven :-(

En tuff grej är att man kan skjuta inifrån bilen sså man ser när gubben sträcker ut handen genom rutan.

Detta är bara min åsikt om spelet.......än så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade liksom ladda ner det från Direct Connect, det har legat där i en 1-2 veckor redan. Jag tänkte köpa det sen men jag har inte bestämt mig än.

Pain To ThE MaX: Jag har en AMD Athlon XP 1533Ghz som iofs jobbar lite snabbare än 1.5Ghz med rätt drivrutiner. 384Ram/POV Gforce3 Ti200 128Mb grafikkort och Belinea 19" skärm + ett gammalt Soundblaster ljudkort, kanske är därför ljudet inte hänger med riktigt, fast jag har aldrig haft det problemet innan???!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

direct connect finns att hämta här http://www.neo-modus.com Det är troligen det bästa fileshareprogram som finns, jag använder inget annat program. Det är ett hubbaserat program där varje hubb har olika inträdeskrav.

Du måste dela med dig av dina filer för att få komma in i hubbarna. Man kan t.ex döpa en mapp till "Utdelat" där man lägger allt man vill dela med sig av.

Olika hubbar har olika krav på hur mkt du måste dela med dig. Vissa hubbar har krav på 75 gig!!!! När du är inne i en hubb kan du gå in på andras hårddiskar o kolla runt vad dom har o ladda hem det, man kan också göra en vanlig sökning.

DC innehåller inga spyware som de flesta andra program gör.

Det är det enda programmet där du kan ladda hem hela album b.la.

Det tar ett tag att komma underfund med det är värt det. Jag kollar GTAsajten varje dag så jag kan hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...