Adrian G Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Har inte provat men det borde väl funka om du lägger till "-Console" i properties sen Set Launch Options. Samt välja "Enable nånting Console ingame och sedan starta om spelet? Det funkade iallfall på 1:an när jag körde över garena för länge sedan. Gjorde som KalleR sa i l4d (1) tråden. Det funkar, har konsolen i spelet, men fusken funkar inte att aktivera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna. *bläää* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna. *bläää* Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans. . Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag. 2:an är helt klart bättre Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna. *bläää* Lite tidigt att säga att hela spelet är så. Demot är på 2 delar av en av dom 5 campain banorna som kommer. Jag håller med om att The parish inte är någon skräckbana men det är fint med lite ljusa banor iställer för bara mörka. Av vad jag sett så finns det en bana som utspelar sig i en ödestad med träskmarker. Och en som utspelar sig på ett tivoli. Dom 2 banorna är mörka. Tips till dom som är emot l4d2 är att vänta till någon video review släpps och kolla där. Men att säga nu att spelet är sämre än första efter att ha spelatdet lilla i demot är lite att ta i imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans. . Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag. 2:an är helt klart bättre Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? Varför göra det någon annanstans när det funkar alldeles utmärkt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans. . Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag. 2:an är helt klart bättre Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? Vem har sagt att alla Add-ons ska vara gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Gjorde som KalleR sa i l4d (1) tråden. Det funkar, har konsolen i spelet, men fusken funkar inte att aktivera! "sv_cheat 1" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 "sv_cheat 1" ? Konsolen svarar att jag ska ut till huvudmenyn, där jag ska skapa någon sorts "listening server". Funkar inte ens i sp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicklas Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) jag ska köpa l4d2 fast till pc har demot och det är riktigt skoj man tröttnar inte i första taget. Redigerad 9 november, 2009 av nicklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Kollar zombieland just nu och FAN vad sugen jag blir på l4d2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Någon annan som har lagt märke till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Någon annan som har lagt märke till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Någon som vill köra survival? Föredrar att spela med vettigt folk än med random på public, man vill ju ha lite taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Någon som vill köra survival? Föredrar att spela med vettigt folk än med random på public, man vill ju ha lite taktik. Nja jag har inte riktigt tid just nu, men om du känner före senare så adda mig mer än gärna på Steam humlan585. Är också sugen på att lira med nå vettigt folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Nja jag har inte riktigt tid just nu, men om du känner före senare så adda mig mer än gärna på Steam humlan585. Är också sugen på att lira med nå vettigt folk! Har lagt till dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vill köpa det här spelet nu. Men vet inte om jag ska köpa det till PC eller xbox. Hela l4d saken känns som ett pc spel via steam. Känns som ett PC spel för mig. Men en av mina kompisar som vill ha det har en dator som inte ens klarar CSS och den andra är konsol spelare. Vet inte hur jag ska göra. Tjänar några hundra på att köpa till pc också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 PC givet köp. Provlirat till Xbox och det var no no från mig. Fast jag är väl en trogen PC spelare också så det kan väl ha med saken att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Vill köpa det här spelet nu. Men vet inte om jag ska köpa det till PC eller xbox. Hela l4d saken känns som ett pc spel via steam. Känns som ett PC spel för mig. Men en av mina kompisar som vill ha det har en dator som inte ens klarar CSS och den andra är konsol spelare. Vet inte hur jag ska göra. Tjänar några hundra på att köpa till pc också. Jag skulle helst klart säga att det är ett PC-spel. Kan bli grymt intensivt, som bara PC kan. Sen vet jag inte hur xbox stödjer addons. Extra banor och såna stuff. Men det är iaf oerhört lätt på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Gais? Kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Gais? Kolla! Till en början tyckte jag: Va fan, fattigt. Dem vill bara ha pengar. Men sen var jag typ: Naaaaajs! När kan jag få tag i det?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts