Jump to content

Utöka Statistiken för profilerna?


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Satt och tänkte på det nyss att det skulle vara kul att vet vilken tråd man är mest aktiv i, och även vilken man postat mest i!

Och med aktivitet så menar jag med att hur många minutrar/timmar man har spenderat i på en tråd, till exempel jag har spenderat en x-antal timmar i "Humortråden!" och "Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc" och skulle vilja veta exakt hur många timmar!

Bra eller konstig idé? Diskutera :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

*Bump*

Någon sådan här feature som visar var man är mest aktiv, dvs var man har gjort flest inlägg skulle inte vara så tokig. Men jag tror inte att statistik på hur länge man har varit online på forumet skulle uppskattas, har även för mig att Mr. Hultenius har sagt detta förut. Forumet skulle drabbas av en "Great Depression".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och tänkte på det nyss att det skulle vara kul att vet vilken tråd man är mest aktiv i, och även vilken man postat mest i!

Och med aktivitet så menar jag med att hur många minutrar/timmar man har spenderat i på en tråd, till exempel jag har spenderat en x-antal timmar i "Humortråden!" och "Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc" och skulle vilja veta exakt hur många timmar!

Bra eller konstig idé? Diskutera :(

Hua. Jag vill inte se hur många timmar jag har tillbringat (förbrukat är ju fel ord, man har ju väldigt roligt oftast) på sajten/vissa trådar.. För det är många och åter många timmar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstod aldrig varför man tog bort rutan som visade i vilket forum man postat mest egentligen, var det en IPB update som förstööörd heeeela skiiiiten?

Jo, det var en uppdatering vill jag minnas. Men för oss gamla medlemmar var det kanske skönt att det inte längre stod att man var mest aktiv i Papperskorgen. :) Äh, tyckte det var synd att den funktionen försvann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...