Jump to content

Sökfunktionen


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Ja, sökfunktionen behöver förbättras.

Jag tycker även att det ska gå att kunna söka upp sina egna poster i en speciell tråd.

T.ex om jag postade ett par bilder i Screenshots-tråden som ligger flera sidor bak nu.

Så istället för att bläddra igenom alla sidor enda tills jag hittar det borde man kunna söka efter sina posts eller liknande. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, sökfunktionen behöver förbättras.

Jag tycker även att det ska gå att kunna söka upp sina egna poster i en speciell tråd.

T.ex om jag postade ett par bilder i Screenshots-tråden som ligger flera sidor bak nu.

Så istället för att bläddra igenom alla sidor enda tills jag hittar det borde man kunna söka efter sina posts eller liknande. :angry:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=48324

Skapande en tråd om samma sak :angry: GiZmo kom men en ganska hygglig lösning men som sagt, det skulle sitta fint med en inbyggd sådan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu har jag inte undersökt referensforumet så grundligt, men är man inne och bläddrar bland trådarna (dvs inte inne i en tråd) och trycker in nåt i det nedre sökfältet, till exempel "+tråden +saker +fråga" är det ju uppenbart vilken tråd man letar efter, men det sökfunktionen spottar ut är alla trådar som innehåller poster med endera av orden. Borde inte det sökfältet istället referera till trådnamn? Söker man nån specifik post är Advanced Search så fruktansvärt mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...