Jump to content

Kompis fyller år, kidnappning på gång!


RavenE
 Share

Recommended Posts

Nästa måndag (24 augusti) fyller en killkompis 19 år. Vi i kompisgänget har börjat prata lite om att vi ska kidnappa honom.

Vi ska mötas nu i veckan för att planera något, men jag tänkte redan nu ta lite hjälp från er och brainstorma lite idéer! :doh:

Grundtanken är väl en klassisk kidnappning, stämma möte med honom på stan eller något och slänga in honom i en bil. Men vad ska hända sen?

Info om this dude:

Intresserad av musik och film, han spelar gitarr. Siktar på ett jobb inom musik.

Shoot!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt recept för mer intressant kidnappning: Rysk militäruniform, taktiska västar, hjälmar, camofärg i ansiktet, airsoft-AK47:or och skrik nåt på ryska.

Säg att ni ska grilla vid stranden, vänta ett gäng med en skåpbil, en av er får spela medoffer och får redan ligga bunden inne i bilen när ni kastar in snubben. Dra till staden, sätt pipan mot ryggen och tvinga han att spela något innan ni drar en feting-GOTCHYA-pose och bjur på en barrunda.

Skulle han uppskatta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt recept för mer intressant kidnappning: Rysk militäruniform, taktiska västar, hjälmar, camofärg i ansiktet, airsoft-AK47:or och skrik nåt på ryska.

Hah, vore något! :)

Säg att ni ska grilla vid stranden, vänta ett gäng med en skåpbil, en av er får spela medoffer och får redan ligga bunden inne i bilen när ni kastar in snubben. Dra till staden, sätt pipan mot ryggen och tvinga han att spela något innan ni drar en feting-GOTCHYA-pose och bjur på en barrunda.

Skulle han uppskatta

Hm, tvinga honom att spela något på stan vore en kul grej.

Att avsluta hela kidnappningen med en barrunda skulle vara schysst också!

Filma allt! :doh:

Går nog att fixa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan ni göra som min kompis gjorde med sin kompis...

De samlades allihoppa och offret på avtalad plats. Sen så sa dom att man skulle ta på sig vissa kläder. Offret fick ögonbindel (för att inte se överraskningen som dom skulle till sen.) När offret trodde att han fick samma kläder som de andram så hade de andra satt på han genomskinliga kläder :doh:

Så gick dom till överraskningen tillsammans med det lyckligt ovetandes (nakna) offret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kidnappning för 19 år? Vänta tills han gifter sig istället och ni ska ha svensexa, eller spara det åtminstone tills han fyller 20.

Fast nu är det i år det gäller. :)

Eller så kan ni göra som min kompis gjorde med sin kompis...

De samlades allihoppa och offret på avtalad plats. Sen så sa dom att man skulle ta på sig vissa kläder. Offret fick ögonbindel (för att inte se överraskningen som dom skulle till sen.) När offret trodde att han fick samma kläder som de andram så hade de andra satt på han genomskinliga kläder :P

Så gick dom till överraskningen tillsammans med det lyckligt ovetandes (nakna) offret.

Hahaha, åh fy fan! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så kan ni göra som min kompis gjorde med sin kompis...

De samlades allihoppa och offret på avtalad plats. Sen så sa dom att man skulle ta på sig vissa kläder. Offret fick ögonbindel (för att inte se överraskningen som dom skulle till sen.) När offret trodde att han fick samma kläder som de andram så hade de andra satt på han genomskinliga kläder (w00t)

Så gick dom till överraskningen tillsammans med det lyckligt ovetandes (nakna) offret.

Vilken väg tog dom då, genom stan eller nåt bostadsområde? XD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...