Jump to content

Just cause 2


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Tror det kan bli skitkul. Det dåliga med det första spelet var fordonsfysiken och A.In, men det måste de ju ha fixat vid det här laget.

Gillar verkligen de vackra tropiska miljöerna, bergen och att man har en fallskärm(det jag saknar mest i GTA4).

+1

Sant som det är sagt, och jag hoppas på samma sak, det som ser mest roligt ut vid detta läge är dual hook och ragdoll fysiken!! Det kommer nog spenderas många timmar vid detta spel när det släpps :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatade demot till Just Cause 1... Men det här ser verkligen roligt ut, och sjukt snyggt. Fast det tyckte jag ju iofs Just Cause gjorde också utav trailers och gameplay om jag inte har helt fel. Vi får se. Det är så jävla många spel som jag vill ha som kommer att komma det närmaste året så att det inte är sant..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vänta vänta vänta!!! Kan man använda kroken/änterhaken på vad som helst? Inte bara fordon?

Överallt :)

Kom på en till sak jag verkligen hoppas på att dom ändrar!

Körningen och bil hanteringen. Usch vad äckligt det kändes att köra i första spelet.

Hoppas på ett demo!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...