Jump to content

Forumträff i sommar - 09! [poll nummer två!]


kicken
 Share

Forumträff var&när?  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Ny tråd!
  • Nya alternativ!
  • Bara ett val!
  • Välj noggrannt!
  • Rösta bara om du överväger att komma!
  • Skriv i tråden vad ni röstat!

Detta är den slutgiltiga polltråden. Jag vet ej hur länge den får vara uppe, men två-tre veckor låter rimligt med tanke på att sommaren snart är här. Efter att jag kontaktat admin som stänger tråden så tas vidare beslut i den originella tråden som ni finner här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog Stockholm. Lättast för mig och säkert många andra. Har jobb 6-24 juli så tog 1-10 Augusti på datumet. Datumet spelar dock inte så mycket roll om det är i Stockholm, blir bara att jag måste dra iväg tidigare från eventuella roligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag röstade Stockholm - finns inga som helst tvivel på att jag inte kan ta mig dit (hit), i stort sett under vilken tidsperiod som helst (om det inte krockar med någon festival). Öland skulle jag kunna tänka mig att ta mig till, men då känns pengar som en viktigare faktor. Kan nog vilken tidsperiod som helst, men lade en röst på 11-20 juli 2009, det kändes bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...