Jump to content

Red Faction: Guerilla


-Razz-
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Fy fan. Ska hammaren verkligen vara så här kraftig? Man kan ju bara springa runt osynlig och slå ner motståndarna med ett slag. Det är utmärkt i singelplayer men i MP så är den owerpowerd som fan.

Tycker det är kul. Släggor ska inte precis vara svaga. Och ett slag av en sån är du helt klart nere.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. Ska hammaren verkligen vara så här kraftig? Man kan ju bara springa runt osynlig och slå ner motståndarna med ett slag. Det är utmärkt i singelplayer men i MP så är den owerpowerd som fan.

Hmm blev en dubbel

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om spelet var verklighetsbaserat så skulle jag hålla med. I spelet så kan man ta emot 15 skott utan att dö men ett slag med släggan dödar en..? :naughty:

Ja? Det är väl inte så konstigt. Jämför med hur du tar sönder väggar, släggan mosar allt i sin väg och om du vill ta ner en vägg får du sitta och peppra bra länge med ett eldvapen jämfört med en slägga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
någon här som har köpt spelet?

vad tycker du/ni?

iaf så kommer jag att försöka posta vad jag tycker om några dagar (under helgen). skaffar det imorrn :o

Singelplayer

Tycker storyn är dålig och man kommer inte direkt in i den eftersom man bara hör folk via radio.

Att krossa byggnader är roligt, men man tröttnar snabbt och spelet blir väldigt enformigt.

Finns inte mycket att göra heller. Förstöra saker, förstöra saker, förstöra saker.

Sen gillar jag inte att man dör så lätt när det är många runt om. Man kan bli riktigt irriterad när man dör på ett svårt uppdrag.

Multiplayer

Faktiskt riktigt kul. Får hoppas på DLC sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Hej hopp! Här kommer jag med mina frågor igen!

En sån jetpapack, funkar den som i GTA SA, alltså att man kan åka hur högt med den som helst och landa på höga tak, eller kan man bara glida 2 meter över marken?

Kan man byta kläder (Masons outfit i demot är gräslig)

Sparar man spelet vid sina safehouses som i GTA eller är det som i SR att man sparar i pausmenyn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp! Här kommer jag med mina frågor igen!

En sån jetpapack, funkar den som i GTA SA, alltså att man kan åka hur högt med den som helst och landa på höga tak, eller kan man bara glida 2 meter över marken?

Kan man byta kläder (Masons outfit i demot är gräslig)

Sparar man spelet vid sina safehouses som i GTA eller är det som i SR att man sparar i pausmenyn?

1. man kan åka hur högt som hälst(MEN den man kan bara åka en stund)

2. nej, men man kan skaffa armor uppgrades

3. det är som i SR, men du kan inte spara om du har EDF efter dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. man kan åka hur högt som hälst(MEN den man kan bara åka en stund)

2. nej, men man kan skaffa armor uppgrades

3. det är som i SR, men du kan inte spara om du har EDF efter dig

Najs! Tack för svar!

EDIT: Om jag förstått det rätt så finns det "kurser" i hur man jämnar en byggnad till marken i spelet? Det vore ju toppen!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...