Jump to content

Vad är det för jävla skit TV6 har börjat med?


Grumpy
 Share

Recommended Posts

Ja, vi har nog alla märkt att 6:an nu för tiden lägger in små "åhhh"/"öh" i sin textning av engelska serier. Om ni inte sett det så ska jag förklara. Charlie Haper säger "Åhh, men du är min bror" och då skriver 6:an in "åh" sin textning, vi är väl för fan inte döva? Vi hör ju att han säger "åh".

Jag anser att det här är ett helt otroligt irriterade i-landsproblem, vet någon varför de har börjat med den här jobbiga textning (jag antar att det är på grund av att döva ska kunna kolla mer på tv, men döva kan dra åt helvete). :D

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(jag antar att det är på grund av att döva ska kunna kolla mer på tv, men döva kan dra åt helvete)

Textning som är anpassad för "döva" tar med saker som "Det knackar på dörren" eller "Fåglar kvittrar", tror inte att det är anledningen. Skulle de vilja anpassa för hörselskadade gör de det nog ordentligt.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sexan har börjat bli sjukt oseriösa tycker jag. Irriterar mig så otroligt mycket på killen som alltid försöker dra något långt utdraget skämt efter programmen. Textningen har jag dock aldrig lagt märke till, ska börja titta lite mer noggrant.

Börjat? Den stackarn har försökt verka lustig sen långt tillbaka :/

Är det bara jag som saknar Stargate fastän jag inte änns gillade serien?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde dom väll? Tre gånger t.o.m tror jag oO tv-killen snackade om det i två veckor ju

Stargate Atlantis <3

Gjorde de väl inte?

Visade dom inte de näst sista avsnittet och sa att det sista avsnittet skulle komma nästa vecka? Men veckan därpå så visade de inte Stargate.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...