Jump to content

Kikki(?)


Vice.
 Share

Recommended Posts

Missade min date med internetbruden, Kikki tror jag hon hette.

Fick bara ett mail om att hon sneade för att jag inte kom, och hon vill inte träffa mig igen. =/ Är det helt kört att träffa henne nu?

Tänker på den där trofeen då man skall vara över 90% med alla sina vänner (5 st) men hon kanske inte räknas dit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Missade min date med internetbruden, Kikki tror jag hon hette.

Fick bara ett mail om att hon sneade för att jag inte kom, och hon vill inte träffa mig igen. =/ Är det helt kört att träffa henne nu?

Tänker på den där trofeen då man skall vara över 90% med alla sina vänner (5 st) men hon kanske inte räknas dit?

Man behöver inte internetbrudarna för den trofeen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej Dwayne räknas inte med, är jag ganska säker på. Just med tanke på att man kan

döda honom

.

Acheivmenten / Trofén heter Liberty City (5).

5 står för hur många det är, antar jag. Det står ju i förklaringen också; efter att ha träffat alla möjliga vänner, de som fortfarande

är vid liv

gillar dig mer än 90%

Jag vet inte vem den femte är men eftersom att man kan

döda

Dwayne så är han inte en utav dem.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej Dwayne räknas inte med, är jag ganska säker på. Just med tanke på att man kan

döda honom

.

Acheivmenten / Trofén heter Liberty City (5).

5 står för hur många det är, antar jag. Det står ju i förklaringen också; efter att ha träffat alla möjliga vänner, de som fortfarande

är vid liv

gillar dig mer än 90%

Jag vet inte vem den femte är men eftersom att man kan

döda

Dwayne så är han inte en utav dem.

Man har ju inte fler vänner så han MÅSTE vara den 5:e

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, bra fråga. Då måste väl plaboy x räknas som den 5:e?
Visste inte ens att man kunde umgås med han. ^_^

Nej, det går inte att umgås med honom.

Nej Dwayne räknas inte med, är jag ganska säker på. Just med tanke på att man kan

döda honom

.

Acheivmenten / Trofén heter Liberty City (5).

5 står för hur många det är, antar jag. Det står ju i förklaringen också; efter att ha träffat alla möjliga vänner, de som fortfarande

är vid liv

gillar dig mer än 90%

Jag vet inte vem den femte är men eftersom att man kan

döda

Dwayne så är han inte en utav dem.

Jag är över 90% med Roman, Brucie, Packie och Little Jacob. Jag lät Dwayne leva men jag kan fortfarande inte umgås med honom eftersom man måste svara på ett mail från honom.

Nej det är så här: när du träffat alla möjliga vänner, fem (5) stycken, skall de som lever, 4 eller 5 gilla dig över 90%

Så man kan döda den ena och ändå få trofeen. :innocent:

Kanske det. Jag lät honom leva, men jag verkar ha tagit bort hans "bli polare med mig"-mail, vilket gör att jag inte får nåt annat än "This is Dwayne, don't know why the fuck I'm doing this /---/" när jag ringer honom. Och eftersom jag har honom i min kompislista krävs det att jag kirrar 90% med honom för att få trofén, men nu när det buggat sig så måste jag tanka en sparfil på Gamefaqs där Dwayne lever och är kompis med en, men jag måste själv trissa upp till över 90% för trofén.

Hmm, förhoppningsvis är troféer aktiverade i den sparfilen, annars får jag be nån av er lägga upp en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm Henki tror du har fel där. De gånger ja har låtit

Dwayne

leva så har han ringt mig och sagt "Jag har inte så många vänner blabla. Om du vill hänga med mig så ring mig" Har ja typ fått så varje gång ja har ringt han så har han svarat. Sen hände en gång han ringde mig så frågade han mig om vi skulle på krogen. Så ja har inte behövt svara på nån mail från han.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm Henki tror du har fel där. De gånger ja har låtit

Dwayne

leva så har han ringt mig och sagt "Jag har inte så många vänner blabla. Om du vill hänga med mig så ring mig" Har ja typ fått så varje gång ja har ringt han så har han svarat. Sen hände en gång han ringde mig så frågade han mig om vi skulle på krogen. Så ja har inte behövt svara på nån mail från han.

Ptja, nåt är fel iallafall för jag kan inte få tag i honom när jag ringer. Vilka tider sover han etc? Han har aldrig svarat när jag ringer, men jag har heller inte kollat alla tider på dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, nåt är fel iallafall för jag kan inte få tag i honom när jag ringer. Vilka tider sover han etc? Han har aldrig svarat när jag ringer, men jag har heller inte kollat alla tider på dygnet.

Hm ja på sparfilen ja har nu strax efter ja gjorde uppdraget så ringer man mig nu ca 23.00-00.00 han kan ringa mig olika tider. Eller så äre jag som har glömt bort om ja nu har svarat på ett mail från han var nu flera veckor sen jag ringde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...