SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hejsan! Jag tänkte skapa en ny tråd om det kommande Postal III. Vad tror ni om det? Kommer det bli lika uselt som tvåan? Har någon av er bokat det? Och när släpps det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hejsan! Jag tänkte skapa en ny tråd om det kommande Postal III. Vad tror ni om det? Kommer det bli lika uselt som tvåan? Har någon av er bokat det? Och när släpps det? Tvåan var inte "usel" Trejan blir nog de, då de gjort det mindre blodigt och i tredje person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Postal 2 är ett underskattat spel. Och vad hände med den gamla Postal III tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag har en känsla av att spelet kommer bli nästan lika uselt som de förra spelen. Jag hade lite förhoppningar på spelet men de verkar har gott i kras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hade totalt glömt Postal 3, länge sen man hörde/såg något om det. Och som Pixiegnom sa, det finns väl redan en tråd om Postal 3, med bilder etc. När kommer spelet förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) visst så jävla bra är inte postal 2, riktigt segt spel och man tröttnar lätt. Men med fin grafik och nya saker så kommar de nog bli "helt okej" hoppas jag. Har verkligen inga förväntningar men vore ju trevligt om de blev bra. Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...postal&st=0 Redigerad 28 januari, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...postal&st=0 Det fanns en annan tråd, med flera posts och även bilder och videos. Någon som vet vad som har hänt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det fanns en annan tråd, med flera posts och även bilder och videos. Någon som vet vad som har hänt med den? hette inte den typ bara postal? minns faktiskt inte, men som du säger de har funnits en annan tråd. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 visst så jävla bra är inte postal 2, riktigt segt spel och man tröttnar lätt. Men med fin grafik och nya saker så kommar de nog bli "helt okej" hoppas jag. Har verkligen inga förväntningar men vore ju trevligt om de blev bra. Edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...postal&st=0 Jag tänkte att jag kunde skapa en ny tråd eftersom den gamla är lite...gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Det fanns en annan tråd, med flera posts och även bilder och videos. Någon som vet vad som har hänt med den? Här är den: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...0&start=280 Postades senast 29 Oktober. Redigerad 28 januari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Eftersom jag hade sjukt roligt med Postal 2 och skrattade mig igenom hela kalaset så kommer jag garanterat spela detta. Dock inte köpa skiten, nej nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Eftersom jag hade sjukt roligt med Postal 2 och skrattade mig igenom hela kalaset så kommer jag garanterat spela detta. Dock inte köpa skiten, nej nej. Köpte du inte tvåan heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 gopostal.com där hittar ni videos m.m. Postal serien är hur grymt som helst och jag tror detta kommer bli bra men inte lika bra som postal II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Ärligt talat så njöt jag mer utav Postal-filmen än vad jag gjorde av spelet, visst, onödigt våld är väl kul någon gång då och då, men jag har aldrig funnit något nöje att sitta och spela postal i flera timmar, har bara blivit att man startat det, kört lite killing-spree, sedan stängt av det och eventuellt avinstallerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) gopostal.com där hittar ni videos m.m. Det finns ju ingen flik för Postal III? Det enda roliga där är "Postal Babes"! Är det någon som vet när det släpps? Redigerad 28 januari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Postal III skulle väll komma ut 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det jag inte gillar med Postal III är att man spelar ur tredjeperson. Tror det kommer förstöra rätt mycket. Hoppas man kommer kunna skifta mellan förstaperson och tredjeperson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det jag inte gillar med Postal III är att man spelar ur tredjeperson. Tror det kommer förstöra rätt mycket. Hoppas man kommer kunna skifta mellan förstaperson och tredjeperson. Jag tror att tredjeperson kommer att passa Postal mycket bättre! Om man skulle kunna skifta skulle nog RWS ha berättat det nu, men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hoppas det kommer till next-gen och inte bara PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Hoppas det kommer till next-gen och inte bara PC Det kommer till xbox360 och ps3 också har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts