Jump to content

Inget Chinatown Wars forum?


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr.

(Annars vore det skönt att kunna ignore-a/minimera enstaka forum och inte hela forumgrupper (GTA, Allmäna diskussionsforum, Övriga forum och GTAsajten)).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr.

(Annars vore det skönt att kunna ignore-a/minimera enstaka forum och inte hela forumgrupper (GTA, Allmäna diskussionsforum, Övriga forum och GTAsajten)).

Okej, så det kommer inte att få ett helt eget forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst borde det det, men jag tror inte det blir nån direkt hit. 20 trådar max, skulle jag gissa. För övrigt skulle jag vilja klistra ihop modding och stunting till Modding/Stunting, eftersom inget av forumen är sådär jätteaktiva. Kanske slänga in det under Allmänt GTA-snack? Det börjar bli mycket forum där, trots att det är rensat och ser bättre ut än förr.

Jodå, flytta gärna in dem i "Allmänt GTA-snack", men att slå ihop dem vore en ganska dum idé. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, men inte bredvid IV, San Andreas och Vice City utan förmodligen under Övriga/Äldre. Det lär få lika många trådar som GTA:Advance.

Okej, jag tror inte heller att det kommer att få så många trådar, men det är ju kul att ha ett foum i alla fall.

Redigerad av vicecitylife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...