Jump to content

GTA Nyheterna har öppnat!


warclaw92
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha skrattade åt denna regel de hade

Allt matrial på siten (TEXT) får ej kopieras.

Man får inte kopiera deras text XD

men varför vara så dum mot vi som jobbar på sidan! om du har en dålig komentar varför skicka en den tänk om du skulle öppna en sida och folk skriver sådär det är väll ej snällt. DU HAR 2 VAL

1 DU år in på sidan

2 du skiter i det

väx upp för fan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men varför vara så dum mot vi som jobbar på sidan! om du har en dålig komentar varför skicka en den tänk om du skulle öppna en sida och folk skriver sådär det är väll ej snällt. DU HAR 2 VAL

1 DU år in på sidan

2 du skiter i det

väx upp för fan

Det är ju moget att sno en bild från en annan sida, mjo.. Det tycker jag. (not)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt med nya gtasidor. Rätt så snygg var den också. Dessvärre måste du fixa lite stavfel och bättra på texterna för att få ett mer seriöst intryck.

Konstigt nog har du satt någon form av copyright vilket är lustigt. Inte nog med att du har snott bilder. Du har lite att jobba på där, i allafall. B)

Exempel:

''Hej Välkommen till GTA Nyheterna jag som står bakom denna site heter David och kommer från Sverige .GTA Nyheterna riktar sig till dom som vill ha nyheter lätt och enkelt!. Och ej vill bli medlem!. Här får du nyheterna utan några formulär eller mer.

För övrigt behöver du inte skapa flera trådar oavsett om en del beteér sig omoget.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi säger såhär, ni har en solklar förbättring på sidan och det börjar se mer "rent" ut... Materialet är dugligt men som sagt, lite mer bättre svenska, mindre XD smilisar och försök skriva mindre personliga nyheter som "Här samlar vi olika nyheter sin vi tycker är viktiga!", Jag menar, vadå vi? Nyheter är väll för att alla ska veta vad som händer och inte vad ni tycker att alla ska veta... Sedan så är det och felstavat men det är ingen big deal...

EDIT: HAHA! Som cyper säger, ni skriver att ingen får kopiera från er men ni får sno från andra? B)

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men varför vara så dum mot vi som jobbar på sidan! om du har en dålig komentar varför skicka en den tänk om du skulle öppna en sida och folk skriver sådär det är väll ej snällt. DU HAR 2 VAL

1 DU år in på sidan

2 du skiter i det

väx upp för fan

Haha det vi försöker få dig är att lägg ner sidan för fan ni gör bara bort er. Sen eran copyright skit kan ni tabort ni tar saker från andra så gör oss alla en tjänst lägg ner sidan innan ni gör bort er totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det vi försöker få dig är att lägg ner sidan för fan ni gör bara bort er. Sen eran copyright skit kan ni tabort ni tar saker från andra så gör oss alla en tjänst lägg ner sidan innan ni gör bort er totalt.

Ursäkta? Fyfan för dig B) Dom är nya i hemsidor och håller på att träna, dom gör lite reklam för den och han ber om våra kommentarer om hur dom kan förbättra sidan... Det du nyss sa är idiotiskt B) så om du är ny på nånting och det blir inte bra för att du tränar då ska någon komma fram och skratta dig i ansiktet och säga att du ska lägga ner för alltid bara för att du gör bort dig? idiot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej.. Inte IGEN!!!

Och.. Ehh... Du kan varken snacka korrekt Svenska eller Engelska.

Måste du alltid vara så dum mot vi som jobbar på sidan?

B)

Det ska stå "Måste du alltid vara så dum mot OSS som jobbar på sidan?"

Och ja, det måste han, eftersom ni tydligen inte kan göra något bra. Och det börjar bli smått störande med alla dina trådar.

Hahahaha, är ni PS3 fanboys nu också? Jewsus krajst det här blir bara bättre och bättre! B)

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när vi försöker hjälpa er vad som är fel och vad som sak bort och ändras så gör ni inte det. Vet inte hur många som har sagt åt er i förra tråden vad som ska ändras medans ni inte har gjort det. Och jag står fortfarande kvar att ni ska lägga ner skiten.

Joe ganska onödigt att slänga ut sig idiot i ditt inlägg du var med förra tråden sa själv att de skulle lägga ner sidan innan den är uppe igen. Så varför yttra dig och klaga på mig när du sa själv det i förra tråden innan den blev låst? Och om de inte kan ta de kritik de får av oss av att ändra saker på sidan som är fel på varför då fortsätta om de kan fixa de felen?

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare vill bara meddela att Sveriges svenska nyhet site har öppnat för GTA IV hitta mods utan registrering eller något enkelt och bra.

Adressen är :

http://gtanyheterna.info.se/

några har skickat in nyheter så gör det du med! och ladda hem!

Ett tips kan vara att kanske ta hjälp av något rättningsprogram för att slippa större fel. Sen kanske ni ska lungna er med att lägga upp länken på ett forum om sidan inte är helt klar?

Haha det vi försöker få dig är att lägg ner sidan för fan ni gör bara bort er. Sen eran copyright skit kan ni tabort ni tar saker från andra så gör oss alla en tjänst lägg ner sidan innan ni gör bort er totalt.

Men lägg ner förfan, alla lär väl börja någonstans? Det du skriver är bara onödigt och barnsligt. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när vi försöker hjälpa er vad som är fel och vad som sak bort och ändras så gör ni inte det. Vet inte hur många som har sagt åt er i förra tråden vad som ska ändras medans ni inte har gjort det. Och jag står fortfarande kvar att ni ska lägga ner skiten.

Joe ganska onödigt att slänga ut sig idiot i ditt inlägg du var med förra tråden sa själv att de skulle lägga ner sidan innan den är uppe igen. Så varför yttra dig och klaga på mig när du sa själv det i förra tråden innan den blev låst? Och om de inte kan ta de kritik de får av oss av att ändra saker på sidan som är fel på varför då fortsätta om de kan fixa de felen?

Dom förra hemsidorna var skit det håller jag med om men även så kom vi med förslag och dom har ändrat hemsidan 3 gånger! Så dom försöker inte bättra sig? B) Nej helt omöjligt! Och varför får dom inte fortsätta? Säg mig det, dom är nya, jobbar för att bättra sig inom kodning etc. B) Hur skulle du reagera om jag kom och sa att du skulle sluta med GTA IV för att du inte är bra på bowling? Saken är den att dom inte ska lägga ner hemsidan utan att dom ska förbättra den efter våra förslag vilket dom gör!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom förra hemsidorna var skit det håller jag med om men även så kom vi med förslag och dom har ändrat hemsidan 3 gånger! Så dom försöker inte bättra sig? B) Nej helt omöjligt! Och varför får dom inte fortsätta? Säg mig det, dom är nya, jobbar för att bättra sig inom kodning etc. B) Hur skulle du reagera om jag kom och sa att du skulle sluta med GTA IV för att du inte är bra på bowling? Saken är den att dom inte ska lägga ner hemsidan utan att dom ska förbättra den efter våra förslag vilket dom gör!

Konstigt jag såg inge förbättring sist vi klagade över hur de skrev och en massa stavfel ja jag hade själv en massa stavfel ibörjan här när en del klagade då rättade jag mig efter det. Men de tar fortfarande inte åt sig med deras stavfel med att rätta till dom, hittat ett par stavfel på sidan som de inte har fixat ännu. Ja tycker lite att det är en bra grej att de försöker starta en gta sida men de är inte redo för det än då menar ja deras svenska när deras svenska inte är så jätte bra antingen lämnar de över till nån som har bra svenska som kan fixa till sidan eller så lägger dom ner den och väntar ett tag tills de har blivit bättre.

Ja de kanske tycker det är kul att ge sig på en svår sak att göra och försöka få den allt mer bra och ja kan hålla med att det kan vara kul att ge sig på svåra saker och att de försöker men de måste bli lite mer seriösa än att se massa bokstäver då syftar ja mig mera på detta "HEEJ". Om de vill ta detta seriös så tycker jag att de kan börja ta åt sig och fixa till en del stavfel och rätta till, sen deras copyright regel är bara löjlig de sitter själv och tar lite saker från andras sidor men ingen får kopiera saker från deras sida. Nu kan vi allt gå på ON topic istället för massa tjafs.

Ja jag vet att det var onödigt av mig att säga från första början men ja tar tillbaks det nu och låt tråden vara på On topic nu.

--------------------------

OT

Det ni kan ändra på texten vid fliken downloads är detta:

Här laddar vi upp länkar till bra Downloads! Inga filer ligerServen!

Ska vara ligger på servern Sen att ni kan skippa allt dessa man ser på första sidan då syftar ja på ///////.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt jag såg inge förbättring sist vi klagade över hur de skrev och en massa stavfel ja jag hade själv en massa stavfel ibörjan här när en del klagade då rättade jag mig efter det. Men de tar fortfarande inte åt sig med deras stavfel med att rätta till dom, hittat ett par stavfel på sidan som de inte har fixat ännu. Ja tycker lite att det är en bra grej att de försöker starta en gta sida men de är inte redo för det än då menar ja deras svenska när deras svenska inte är så jätte bra antingen lämnar de över till nån som har bra svenska som kan fixa till sidan eller så lägger dom ner den och väntar ett tag tills de har blivit bättre.

Ja de kanske tycker det är kul att ge sig på en svår sak att göra och försöka få den allt mer bra och ja kan hålla med att det kan vara kul att ge sig på svåra saker och att de försöker men de måste bli lite mer seriösa än att se massa bokstäver då syftar ja mig mera på detta "HEEJ". Om de vill ta detta seriös så tycker jag att de kan börja ta åt sig och fixa till en del stavfel och rätta till, sen deras copyright regel är bara löjlig de sitter själv och tar lite saker från andras sidor men ingen får kopiera saker från deras sida. Nu kan vi allt gå på ON topic istället för massa tjafs.

Ja jag vet att det var onödigt av mig att säga från första början men ja tar tillbaks det nu och låt tråden vara på On topic nu.

--------------------------

OT

Det ni kan ändra på texten vid fliken downloads är detta:

Här laddar vi upp länkar till bra Downloads! Inga filer ligerServen!

Ska vara ligger på servern Sen att ni kan skippa allt dessa man ser på första sidan då syftar ja på ///////.

Det är olika för alla. Han kanske ser förbättringar som inte du ser. Visst, dom har massor av stav-och gramatikfel samt konstiga skrifter såsom copyright 'regeln'.

Då kan man säga det men inget annat strunt. Kritik behöver inte sägas och/eller skrivas på ett dumt sätt. Det är bara löjligt att du sitter och kommenterar och säger ''Lägg ner sidan!'' eller ''Ni gör bort er!. Det ger dom absolut ingen feedback och har noll betydelse för dom eller för dom som läser ditt inlägg. Alla måste börja någonstans. Jag säger inte att det är fel att ge kritik men jag tycker att man kan göra det på ett snällare och mognare sätt. Påpeka det som du anser fel, och lämna ute värdelösa kommentarer som exempelvis ''Lägg ner sidan!''

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...