Jump to content

Claude


Blachaze_93
 Share

Recommended Posts

Claude kan prata, han är inte stum eftersom du kan höra honom kvida lite när han fallit ifrån en tio meters höjd t.ex.

Varför han inte pratar vet bara Gud (Dan Houser), jag tror att han är lite blyg bara..>_<

Man kan väl göra ljud även ifall man inte kan prata?

Som jag tänkte så ser han ut att bli skjuten i halsen i introfilmen till GTA 3. Så min gissning är att stämbanden sabbades typ. Att han inte pratar i San Andreas tror jag är för att det inte finns anledning för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan väl göra ljud även ifall man inte kan prata?

Som jag tänkte så ser han ut att bli skjuten i halsen i introfilmen till GTA 3. Så min gissning är att stämbanden sabbades typ. Att han inte pratar i San Andreas tror jag är för att det inte finns anledning för honom.

... eller så är hans stämband fortfarande sabbade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han snackar ju inte pga av den dumma idéen spelbranschen hade förut om att karaktären man spelade bara höll käft så skulle du som spelare kunna leva dig in bättre i karaktären och bli mer insatt i spelet...

Allright tack då vet jag det, men alla dom här gissningarna var också jätte bra. Men det finns en till sak jag inte fattar. Vad menar egentligen CJ när han säger "That fucking snake without a tounge!" ??(Han menar ju såklart Claude..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allright tack då vet jag det, men alla dom här gissningarna var också jätte bra. Men det finns en till sak jag inte fattar. Vad menar egentligen CJ när han säger "That fucking snake without a tounge!" ??(Han menar ju såklart Claude..)

Shiiet, om jag säger "Blachaze_93, ser du katten därborta" och du svarar nej, och om jag sen kallar dig en blind jävel betyder det att du faktiskt är blind.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...