Jump to content

Rekommendera mig ett bra spel

SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hejsan nu har jag ett ganska svårt val här ja har runt 650kr fast räkna bort dom där 150 ska ja tanka min mobil med. Jag har suttit länge och sagt att jag ska köpa IV nu men nu blev ja osäker eftersom det kanske finns fler spel som ja vill ha tänkte åka till game imorn och köpa IV för 445kr. Men ska ja vänta till IV har gått ner i pris eller ska jag köpa? Eller har ni andra spel att rekommendera FÖRUTOM WoW!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan nu har jag ett ganska svårt val här ja har runt 650kr fast räkna bort dom där 150 ska ja tanka min mobil med. Jag har suttit länge och sagt att jag ska köpa IV nu men nu blev ja osäker eftersom det kanske finns fler spel som ja vill ha tänkte åka till game imorn och köpa IV för 445kr. Men ska ja vänta till IV har gått ner i pris eller ska jag köpa? Eller har ni andra spel att rekommendera FÖRUTOM WoW!

Dator, ps3 eller xbox360?

Till Pc finns : Left 4 dead, CoD 5, GTA IV, Fallout 3, Far cry 2

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

L4D har jag varit osäker en ganska bra tid nu om det är bra överhuvetaget nu när inte demot finns så kan ja inte testa det.

Left 4 Dead är ett skit bra spel men blir tyvärr repetivt efter ett tag. Det finns "bara" 5 zombie sorter, bara 6-7 vapen, molotov och pipe bomb.

Finns 5 campaigns tror jag. Själv körde jag igenom 4 stycken, kändes som att jag gjorde om samma sak hela tiden.

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du veta att Far Cry 2 blir enformigt efter några timmars spelande om du inte har köpt det?? hehe

Jaja men jag råder dig till att köpa GTA IV... Det är grymt kul och ger dig många spel timmar...

BTW: Hur kan du ha lagt in screenshots på GTA IV i screenshots tråden om du inte har köpt det?? :mf_doof: '

( ta inget av detta personligt, skojar bara :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du veta att Far Cry 2 blir enformigt efter några timmars spelande om du inte har köpt det?? hehe

Jaja men jag råder dig till att köpa GTA IV... Det är grymt kul och ger dig många spel timmar...

BTW: Hur kan du ha lagt in screenshots på GTA IV i screenshots tråden om du inte har köpt det?? :mf_doof: '

( ta inget av detta personligt, skojar bara :P )

Min bror la in IV på min pappas dator för han kunde inte spela det på sin dator fast det skulle klara hans dator. Så då satte ja mig vid pappas dator och man var tvungen att ha cd skiva till så ja la in en crack till spelet för att testa det.

Sen angående Far Cry 2 så hade jag det nerladdat för att testa spelet och de första timmarna var roliga sen tröttnade jag på det. Man får åka en bra bit tills det blir action sen blir det enformigt med uppdragen att man ska åka och utforska sen döda. Sen nästa uppdrag man får samma sak som vanligt ytterligare ett uppdrag man får gör man samma sak igen på det. Osv det gjorde att ja tröttnade på spelet.

Till ZcruweN: Spelar roll vad det är för spel ja gillar alla slags spel men allt FÖRUTOM World of Warcraft!

EDIT: Nej ska sova nu imorn när ja vaknar så drar jag ner och kollar på det jag ska köpa så återkommer jag med det ja köpte imorn ^_^

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh haaaaarreeeee jiiiiisseeeeeess.

Du laddar själv ner spel och du gillar allt. Vad fasen är problemet?

Välj och vraka. Testa dig fram.

http://bestof.ign.com/2008/pc/ finns en hel del spel.

Asså ja laddar ner spelen för att testa sen köpa nu när ja har pengar till ett spel så tänkte ja att ja köper nåt spel men vet inte vad.

EDIT: Det blev GTA IV ändå det fanns inte så många exemplar kvar på siba fanns kanske 3-5 styckna jag fick iallafall en av dom :mf_doof:

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Skojar du eller? Kontrollerna till CoD4 och CoD5 är ju underbara. :mf_doof:

Naah, tycker det är svårt. Siktar man på en snubbe så kommer siktet för långt åt vänster, så drar man höger så blir det för långt åt det hållet. Och när man väl siktar rätt ser man bara en kula komma farande sedan blir det svart... ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor