Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Nu måste du väl skämta?

Nej.

Några låtar körs i min playlist, det blir helt tyst och jag öppnar Spotify. Låten som ska starta efter låten som nyss spelades står pausad precis i början, det ligger en stor reklamblaffa över hela programmet för Nokia N97. Trycker jag på reklamen läggs den på högra sidan av programmet. Låten började 30 sekunder efter det.

För en dryg halvtimme sedan hände samma sak, men det var ingen reklamblaffa över hela programmet, istället en liten reklamtext längst ner i Spotify. Tryckte jag på den så startade låten, men jag kastades såklart till reklamens hemsida. Visserligen går det väl att starta om Spotify, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Några låtar körs i min playlist, det blir helt tyst och jag öppnar Spotify. Låten som ska starta efter låten som nyss spelades står pausad precis i början, det ligger en stor reklamblaffa över hela programmet för Nokia N97. Trycker jag på reklamen läggs den på högra sidan av programmet. Låten började 30 sekunder efter det.

För en dryg halvtimme sedan hände samma sak, men det var ingen reklamblaffa över hela programmet, istället en liten reklamtext längst ner i Spotify. Tryckte jag på den så startade låten, men jag kastades såklart till reklamens hemsida. Visserligen går det väl att starta om Spotify, men ändå.

Åh!

Det hände mig också! Jag trodde det var en bug och startade om Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh!

Det hände mig också! Jag trodde det var en bug och startade om Spotify.

Jag har varit med om exakt samma sak ett flertal gånger. Ytterst irriterande.

Hah, skönt på ett sätt att höra att det hänt flera! :ermm:

Edit:

Hittade en guide som låter dig ta bort reklamen från Spotify, helt gratis också!

http://www.nudeln.se/guide/spotify-utan-re...ritt-gratis.asp

Funkar inte för mig.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte testat fullt ut, men det verkar fungera att stänga av programmet och snabbt starta det igen för att slippa reklam. 5 sekunder istället för typ över en halv minut reklam.

Lägg den här bat:en i snabbstartsfältet så går det smidigt.

taskkill /f /im spotify.exe

start /wait /b C:\Program\Spotify\spotify.exe[/codebox]

Där tror jag kicken. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stänga av och sätta på Spotify efter varje låt då? Eller ja, inte varenda låt, men efter två-tre låtar? Känns lite väl mycket för min del.

Att trycka på en knapp och få 3 sekunders avbrott istället för att få reklam i ~1 minut känns ganska förmånligt, men det är kanske bara jag.

För övrigt verkar proxyn fungera hittills, good one!

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...