Jump to content

Midnight Club: LA


-Razz-
 Share

Recommended Posts

Sökte runt lite och märkte att det inte fanns någon tråd om detta spel.

iaf, ni kan posta bilder på era bilar och snacka om spelet i allmänhet.

btw, för dom som inte vet så kan man ladda up sina bilder direkt up på socialclub :lol:

Midnight Club: LA officiella hemsida

Social Club

tidigt nästa år så kommer det att komma DLC till MCLA som heter "south central upgrade" det kommer att innehålla ett nytt område som är 1/3 så stor som "orginal" kartan som kommer att vara GRATIS :) det kommer också att vara en version som man kan betala för och det kommer då att inehålla nya fordon, "uppdrag", race och annat godis(riesen ftw!).

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh! DO WANT!

Jag vet att jag sagt till mina föräldrar att jag inga julklappar ska ha i år, men det är sjuuukt lockande att langa fram datorn till mamma eller pappa och säga: "Det spelet vill jag ha i julklapp!". Speciellt när de tjatar några gånger per dag: "Är du säker på att du inte ska ha någon julklapp?" "Du känner inte att det är något du vill ha då?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul om det kommer en DLC :w000t: Kommer den till båda konsollerna?

ja det kommer att komma till båda konsollerna.

This massive downloadable upgrade and content pack will be available early next year for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PLAYSTATION®3 computer entertainment system.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åååh! DO WANT!

Jag vet att jag sagt till mina föräldrar att jag inga julklappar ska ha i år, men det är sjuuukt lockande att langa fram datorn till mamma eller pappa och säga: "Det spelet vill jag ha i julklapp!". Speciellt när de tjatar några gånger per dag: "Är du säker på att du inte ska ha någon julklapp?" "Du känner inte att det är något du vill ha då?"

Lite offtopic, men får jag fråga varför du inte vill ha en julklapp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för övrigt är detta det enda bilspelet på väldigt länge som ja blivit lite intresserad av! ser fätt nice ut!! :confused:

fick det i julklapp och måste säga att det är underbart :o ! sjukt snyggt, utmanande(INTE så svårt som det står i alla recensioner),

grymma styling möjligheter, varierande, så om du tvekar på att skaffa det så köp.

btw.. spelet har typ en gnutta story som är att en du ska försöka bli känd i LA.. inte mycket, men mkt bättre än vad storyn i nfs nånsin kommer att bli :confused:

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp!

Jag fick Midnight club LA i julklapp. Jeej!:) Mindre kul är att jag har "fastnat" lite. Jag vill höja mitt rep och ordna mer pengar. Snabbt!:)

Vilka race ska jag satsa på? Hur hög rep måste jag ha för att låsa upp trimdelar till exempelvis Evo X? Hur hög rep måste jag ha för att få möjlighet att köpa alla bilar (alla klasser)?

Lite andra bra tips och trix mottages väääldigt tacksamt!^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp!

Jag fick Midnight club LA i julklapp. Jeej!:) Mindre kul är att jag har "fastnat" lite. Jag vill höja mitt rep och ordna mer pengar. Snabbt!:)

Vilka race ska jag satsa på? Hur hög rep måste jag ha för att låsa upp trimdelar till exempelvis Evo X? Hur hög rep måste jag ha för att få möjlighet att köpa alla bilar (alla klasser)?

Lite andra bra tips och trix mottages väääldigt tacksamt!^^

kul att du fick det :)

när det gäller trimdelar och bilar så är det vara att körs o köra o köra osv....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hopp!

Jag fick Midnight club LA i julklapp. Jeej!:) Mindre kul är att jag har "fastnat" lite. Jag vill höja mitt rep och ordna mer pengar. Snabbt!:)

Vilka race ska jag satsa på? Hur hög rep måste jag ha för att låsa upp trimdelar till exempelvis Evo X? Hur hög rep måste jag ha för att få möjlighet att köpa alla bilar (alla klasser)?

Lite andra bra tips och trix mottages väääldigt tacksamt!^^

Dom oranga racen är dom svåraste, där får du iaf mest pengar, delar kommer väl vilket som, jag har klarat en del gröna race (dom lättaste) och fått delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom oranga racen är dom svåraste, där får du iaf mest pengar, delar kommer väl vilket som, jag har klarat en del gröna race (dom lättaste) och fått delar.

det är väll ändå dom röda som är svårast? :)

man får trim/style grejer ju mer race/respekt man har gjort/fått

Edit: nu funkar social club igen. min Mazda Rx 8

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...