Jump to content

Midnight Club: LA


-Razz-
 Share

Recommended Posts

Grymt kul spel. Min svarta Camaro är så fruktansvärt ball. Har bättre bilar än den men jag kan verkligen inte sluta köra den. Kan inte säga hur långt jag har kommit, men jag har precis klarat 10 vinster av 10 på motorvägen. Alla med min svarta Camaro såklart.

She look so cool in her new Camaro. It's black as coal and it goes boy, go go go.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grymt kul spel. Min svarta Camaro är så fruktansvärt ball. Har bättre bilar än den men jag kan verkligen inte sluta köra den. Kan inte säga hur långt jag har kommit, men jag har precis klarat 10 vinster av 10 på motorvägen. Alla med min svarta Camaro såklart.

She look so cool in her new Camaro. It's black as coal and it goes boy, go go go.

vann nyss en Camaro DUB, men har dock inte hunnit kört den, har varit fullt upptagen med min EVO :)

btw.. kör du på 360? om du gör det så kan du ju adda mig :)

ingen av mina kompisar har MCLA

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vann nyss en Camaro DUB, men har dock inte hunnit kört den, har varit fullt upptagen med min EVO :)

btw.. kör du på 360? om du gör det så kan du ju adda mig :)

ingen av mina kompisar har MCLA

Kan köra om den Camaron nu, har däremot inte hunnit göra det än. Men den är ju riktigt fräck alltså. Riktigt läcker bil du kör där annars, har du köpt den och pimpat den helt själv eller var det nåt du vunnit senare?

Kör tyvärr spelet på PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan köra om den Camaron nu, har däremot inte hunnit göra det än. Men den är ju riktigt fräck alltså. Riktigt läcker bil du kör där annars, har du köpt den och pimpat den helt själv eller var det nåt du vunnit senare?

Kör tyvärr spelet på PS3.

den turneringen är skit dryg! hoppas att du har tålamod och är en sjukt bra förare.. (viserligen vann jag på lite tur också)

angående camarons pimpande så eftersom det är en DUB bil så kan man bara ändra färg,vinyl, interior, fälgar och däck.

Evon vann jag i ett pinkslip race (karol ringer) förlorade min rx8 först men vann sen både den och evon.

TIPS: för dessa race så bör du köra en väldigt bra bil som t.ex. rx8 som är väldigt trimmad eller nånting som ligger i kraftmätning med en skyline.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den turneringen är skit dryg! hoppas att du har tålamod och är en sjukt bra förare.. (viserligen vann jag på lite tur också)

angående camarons pimpande så eftersom det är en DUB bil så kan man bara ändra färg,vinyl, interior, fälgar och däck.

Evon vann jag i ett pinkslip race (karol ringer) förlorade min rx8 först men vann sen både den och evon.

TIPS: för dessa race så bör du köra en väldigt bra bil som t.ex. rx8 som är väldigt trimmad eller nånting som ligger i kraftmätning med en skyline.

Testade precis att köra om Camaron med min egna Camaro, gick helt åt helvete, haha. Ska skrapa ihop pengar nu och uppgradera RX8:an fullt ut. Då jävlar!

Har du förresten lyckats klara Time Trial då man kör med en Eclipse? Har klarat den än gång, sen kom en jävel och slog min tid. Har kört loppet tusen gånger sen och ibland helt felfritt och tummen i gasen hela tiden, likt förbannat är jag alltid typ 2 sekunder efter tiden man ska slå. Omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du förresten lyckats klara Time Trial då man kör med en Eclipse? Har klarat den än gång, sen kom en jävel och slog min tid. Har kört loppet tusen gånger sen och ibland helt felfritt och tummen i gasen hela tiden, likt förbannat är jag alltid typ 2 sekunder efter tiden man ska slå. Omöjligt.

jepp :) fast det var väldigt drygt, men efter man har klarat alla tre så får man achivement/trophie och bilen :)

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nöta MCLA ikväll för att få upp mitt rep och kunna köpa lite sjysta bilar. Jag har precis fått Performance update level 2 på klass3-bilar(eller vad det nu heter). Hur många poäng/hur mycket rep måste man ha för att kunna köpa alla bilar? Ligger på en bit över 17.000 nu. Har jag väldigt långt kvar? Kan ju vara kul att veta.. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska nöta MCLA ikväll för att få upp mitt rep och kunna köpa lite sjysta bilar. Jag har precis fått Performance update level 2 på klass3-bilar(eller vad det nu heter). Hur många poäng/hur mycket rep måste man ha för att kunna köpa alla bilar? Ligger på en bit över 17.000 nu. Har jag väldigt långt kvar? Kan ju vara kul att veta.. B)

vet inte riktigt när du låser upp sista kategorin men om du sa vilken "rank" du har så kanske jag kan säga när men jag tror nog att du låser upp dom snart, kanske när du får runt 20-25k poäng.

Maxade föresten ut respektmätaren idag., sista rsnken är på lite över 33,000 poäng och man blir då "idol"

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte riktigt när du låser upp sista kategorin men om du sa vilken "rank" du har så kanske jag kan säga när men jag tror nog att du låser upp dom snart, kanske när du får runt 20-25k poäng.

Maxade föresten ut respektmätaren idag., sista rsnken är på lite över 33,000 poäng och man blir då "idol"

Jag fick dom sista bilarna idag. Malde på för att få råd med Lamborghini Gallardo. B)

Meen sen kom det en ny omgång uppdateringar till min kära Evo. B) Försvann 40k där..

Har väl en 130k just nu. Är Gallardon en bra bil att investera i? Vilken bil rekomenderas för att verkligen kunna piska motståndet? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick dom sista bilarna idag. Malde på för att få råd med Lamborghini Gallardo. ^_^

Meen sen kom det en ny omgång uppdateringar till min kära Evo. :wub: Försvann 40k där..

Har väl en 130k just nu. Är Gallardon en bra bil att investera i? Vilken bil rekomenderas för att verkligen kunna piska motståndet? :D

jag vet inte riktigt med gallardon.. jag köpte murian, men tror nog att den är rätt så bra. annars så är evon en sjukt bra bil.

Finns det fortfarande motorcyklar i spelet? Har för mig att jag lirade något MC till första xboxen och åkte motorcykel där.

ja det finns 3 st, ducati 999r, ninja och ducati(?) monster. kawan är näst billigast och bäst..

förövrit är motorcyklarna helt galna >_<

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag vet inte riktigt med gallardon.. jag köpte murian, men tror nog att den är rätt så bra. annars så är evon en sjukt bra bil.

Jag har iofs inte kollat prestandan på Murian. Men jag vart väl bara rädd för att åldern skulle göra den sjukt sladdrig och ostabil. :D

Är den mycket billigare än Gallardon? Har precis över 170k nu. Ska jag lägga allt på en bil så vill jag ju veta om den är fail eller sådär. ^_^

Evon vet jag inte om jag håller med om att den är über. Jag tycker den är för slö nu när motståndet blir hårt. Kör mot en Ford GT i detdär racet mot killarna som cruisar omkring vid Santa Monica. Där man ska vinna två race.. Den får råspö varje gång jag försöker. Och min Evo är max uppdaterad. Jag vill ha en bil med mer kraaft! >_<

Hur gör du för att fixa stora pengar snabbt? Jag vill verkligen ha Aston Martinen (eller vad Aston Martin blir i bestämd form singular?). Men ska jag sen behöva knega ihop 170k för att kunna köpa en Gallardo? Naah. Jag vill ha snabba cash! :wub:

Kom igen nu. Ge mig näring! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har iofs inte kollat prestandan på Murian. Men jag vart väl bara rädd för att åldern skulle göra den sjukt sladdrig och ostabil. :P

Är den mycket billigare än Gallardon? Har precis över 170k nu. Ska jag lägga allt på en bil så vill jag ju veta om den är fail eller sådär. ^_^

Evon vet jag inte om jag håller med om att den är über. Jag tycker den är för slö nu när motståndet blir hårt. Kör mot en Ford GT i detdär racet mot killarna som cruisar omkring vid Santa Monica. Där man ska vinna två race.. Den får råspö varje gång jag försöker. Och min Evo är max uppdaterad. Jag vill ha en bil med mer kraaft! :)

Hur gör du för att fixa stora pengar snabbt? Jag vill verkligen ha Aston Martinen (eller vad Aston Martin blir i bestämd form singular?). Men ska jag sen behöva knega ihop 170k för att kunna köpa en Gallardo? Naah. Jag vill ha snabba cash! :P

Kom igen nu. Ge mig näring! ^_^

sålde murian och skaffade gallrdon istället och jäklar vad den rå äger! MEN du borde nog spara så att du kan trimma den nästan fullt ut sen är det bara att köra... med ZONE powern, annars är den typ omöjlig i svängarna :)

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sålde murian och skaffade gallrdon istället och jäklar vad den rå äger! MEN du borde nog spara så att du kan trimma den nästan fullt ut sen är det bara att köra... med ZONE powern, annars är den typ omöjlig i svängarna :)

Får bli en Gallardo när jag kommit hem efter jobbet imorron då. Och sen nöta tills jag kan köpa en Aston Martin. :) Seeen kan jag börja ta det lugnt och fokusera på alla olika race och uppdrag/utmaningar. :P

Kommer mest köra freewayrace. Det är väl lättaste sättet att få ihop bra med pengar? Har du tips på andra bra race med Gallardon där man vinner mycket pengar snabbt? Vågar jag köra pinkslip med den direkt eller bör jag trimma den ordentligt innan dess? Vill inte veta hur det känns att förlora en bil för 170k.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

efter att du har vunnit mot

Booke så ringer Karol dig angående sitt garage och undrar då om du är intresserad att bli partner med han. du kommer att acceptera och måste då samla ihop 1mil dollar, efter att du har betalat Karol dom pengarna så är allt gratis

:)

Blev fan smått upphetsad när jag fick reda på det tidigare. Tänk att få kunna köpa precis allt... Håhå.

Annars vann man en DUB-version av någon Mercedes idag. Nu ska jag bara vänta tills delarna kommer så jag kan uppgradera den helt i prestandan, sen jävlar bli det åka utav...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två saker som jag börjat störa mig något otroligt på är dom andra i trafiken, alltså vanliga bilister.

Det andra är när man krockar, med tex dom andra bilisterna och man flyger 3 miljoner varv i luften, i slowmotion.

Men annars håller spelet fortfarande så här efter tre månader, älskar min Lamborghini, den tar dom flesta och har det senaste under huven :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...