Jump to content

FG '08 - Finalisttråden!


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

Ärade forumiter! Kan ni känna det? Nomineringarna är nu räknade, och det är dags för del två i denna Forumgala – Finalfasen. I varje kategori står de tre (eller fler, om det blev lika antal nomineringar) forumiter med flest nomineringar i varje kategori som finalister, och det är nu ert jobb att välja ut den forumit av finalisterna ni tycker ska vinna i varje kategori.

Detta gör ni genom att skicka ett PM enligt mallen nedan till mig. Jag lovar och svär att jag inte tänker att fuska med rösterna - det skulle vara så olikt jag det bara går, om ni nu kan ta mitt ord på det. Den största skillnaden mot nomineringen, är att eftersom detta sker via PM, kommer du ej kunna ändra din röst när den väl är lagd, så tänk igenom noga innan ni skickar in! Nominering krävs inte, och ni behöver inte rösta i varje kategori.

Jag kommer inte göra rösterna publika på något sätt, så de är i stort sett anonyma, bortsett från för mig. I denna tråd får ni också diskutera! Röster tas emot tills onsdag den 23 december, alltså i tre veckor från och med idag. Alla vinnare presenteras lördag den 27 december.

____________________________

- Årets mest hjälpsamma forumit -

Tilldelas den forumit som har hjälpt andra forumiter med problem och frågor på ett föredömligt sätt.

Curly

GiZmo

R2D2

- Årets trevligaste forumit -

Tilldelas forumit som med sin blotta närvaro har spridit en anda av trivsel och gemenskap på forumet.

AngryAxel

Kebab

Tweak

Vice

GiZmo

- Årets admin/moderator -

Tilldelas administratör/moderator som i egenskap av sin roll har gjort betydande prestationer för forumet.

KalleR

StellHell

Umberto

- Årets nykomling -

Tilldelas nyregistrerad medlem (registrerad efter fjolårets gala) som har funnit sin plats i forumgemenskapen och i övrigt uppträtt på ett exemplariskt sätt.

Myrcht

Adrian G

Rushifell

- Årets avatar -

Tilldelas forumit som har/har haft den mest tilltalande och/eller mest passande avataren.

- Årets signatur -

Tilldelas forumit som har/har haft den mest tilltalande och/eller mest passande signaturen.

Mordos

StellHell

Vice

Siana

P-C

- Årets trådskapare -

Tilldelas forumit som aktivt arbetat för att skapa ett varierande och intressant trådklimat på forumet, och skapat flest intressanta trådar.

Kicken

Jacker

Umberto

Tikki

Mr_tobbe

- Årets tråd -

Tilldelas tråd som har "det lilla extra" och som utmärker sig från övriga trådar.

av Tikki

av GiZmo

av mr_tobbe

- Årets bad guy -

Tilldelas forumit som har ordet ’snäll’ långt bak i sin vokabulär. Denne rädder sig inte för att visa attityd, aldrig vända kappan efter vinden, och ibland ta i med hårdhanskarna – GTASajtens Clintan, om man så vill.

Mordos

FerkurZ

StellHell

- Årets stil -

Tilldelas forumit som med bilder i "Bild på dig själv"- och "Klädskåpet"-tråden har uppvisat en smakfull, behaglig eller på annat sätt tilltalande stil.

Karatemorfar

KalleR

FerkurZ

The Dude

Tweak

AngryAxel

Mr_tobbe

Maimstream

- Årets romantiker -

Tilldelas den forumit som visat prov på ett rikt och prunkande kärleksliv, eller bristen på ett sådant. Olycklig kärlek är ju trots allt också kärlek.

MyStiC

Mathias

Marky

- Årets mest respekterade medlem -

Tilldelas forumit som av övriga medlemmar åtnjuter största respekt och anseende.

The Dude

Umberto

Mr_tobbe

- Årets roligaste medlem -

Tilldelas den forumit som med sin färdighet för humor har gjort forumet till en mer underhållande och trivsam plats att vara på.

FerkurZ

Weener

Umberto

- Årets debattör -

Tilldelas forumit som med god debatteknik och skicklig retorik har argumenterat för sina åsikter på ett exemplariskt sätt.

Umberto

The Dude

GTA3 freak

- Årets sportfåne -

Tilldelas forumit som avvikt från fördomen att ”folk som sitter vid datorn kan lite om sport”, och visat intresse i idrott.

Tweak

Halo

Kicken

GTApimpfoolife

- Årets filmrecensent -

Tilldelas den forumit som allra bäst jobbat för att dela med sig av sina åsikter kring filmer denne har sett, med god kvalitet, relativt frekvent, och utan att strunta i spoilertagga.

Kicken

P-C

Vice

- Årets musikrecensent -

Tilldelas den som varit aktiv i Musiktips-tråden och skrivit bra recensioner och gett bra tips på bra låtar och band. Notera att man bör rösta efter kvalitén på forumitens tipsande, och inte dess tips.

Kiedis

AngryAxel

KvaddadPadda

- Årets musiker -

Tilldelas den forumit som bäst visat prov på praktisk musikalitet.

Tux

Weener

Tweak

AngryAxel

- Årets konstnär/designer -

Tilldelas forumit som under årets lopp visat prov på överträffande konstnärlig anda, och aldrig upphört att förvåna och hänföra med sina verk.

Umberto

Vinnie

Patrik

AngryAxel

- Årets skribent -

Tilldelas den forumit som i sitt skriftspråk har utmärkt sig med att använda god, färgstark och levande svenska.

Henkibojj

P-C

Umberto

- Årets fotograf -

Tilldelas forumit som har gjort en förstklassig prestation inom området fotografering.

Antepanteboy

AngryAxel

Mordos

KalleR

- Årets medlem -

Tilldelas den enskilde forumit som, under året, har gjort mest för forumet som helhet och bidragit till en gynnsam utveckling.

AngryAxel

Kicken

Umberto

- Årets partajare -

Tilldelas den forumit som främst utövat dekadensens... konst, och helt enkelt partajat bäst.

P-C

Mr_tobbe

Merkky

Sikorka

Lajnux

- Blaque Memorial Award -

Tilldelas den inaktive forumit som är mest saknad av de övriga forummedlemmarna.

Stammper

okka

Funnylin

- Hederspris '08 -

Tilldelas den forumit man tycker visat hög klass i något område som inte täcks av de övriga kategorier, men som ändå förtjänas att uppmärksammas.

Mordos

Umberto

The Dude

Hultenius

____________________________

Återigen - Ni skickar era röster i ett PM till mig. Era röster kommer inte att räknas om de läggs i denna tråd. Märker ni något fel i tråden - holler!

[b]Årets mest hjälpsamma forumit:[/b]

[b]Årets trevligaste forumit: [/b]

[b]Årets admin/moderator: [/b]

[b]Årets nykomling: [/b]

[b]Årets avatar:[/b]

[b]Årets signatur:[/b]

[b]Årets trådskapare:[/b]

[b]Årets tråd:[/b]

[b]Årets bad guy:[/b]

[b]Årets stil:[/b]

[b]Årets romantiker: [/b]

[b]Årets mest respekterade medlem:[/b]

[b]Årets roligaste medlem:[/b]

[b]Årets debattör: [/b]

[b]Årets sportfåne:[/b]

[b]Årets filmrecensent: [/b]

[b]Årets musikrecensent: [/b]

[b]Årets musiker: [/b]

[b]Årets konstnär/designer:[/b]

[b]Årets skribent:[/b]

[b]Årets fotograf:[/b]

[b]Årets medlem:[/b]

[b]Årets partajare:[/b]

[b]Blaque Memorial Award:[/b]

[b]Hederspris '08:[/b]

post-8685-1228260021_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det första vill jag tacka alla som nominerat mig. Det som jag blev mest (positivt) övveraskad över var att jag blev nominerad till årets medlem, wow, det värmde verkligen. Tack till alla er som nominerade mig i den kategorin, ni ska bara veta hur glad och varm jag blev inombords när jag läste mitt nick där. Årets filmrecensent var väl mer eller mindre väntat, men jag blev faktiskt glad även när jag läste mitt nick i årets trådskapare samt årets sportfåne. Jag trodde nog att jag skulle knipa en nominering i någon kategori förutom åf, men att jag skulle bli nominerad och finalist i hela fyra trådar trodde jag verkligen aldrig. Än en gång ett stort tack! Oavsett om jag vinner eller ej.

Bra jobbat Axel, verkligen! Jag tror att de flesta här uppskattar att du håller i forumgalan. Som ett förslag skulle jag kunna föreslå att du lägger till ett litet tal i textformat (jag hittar ej ordet jag letar efter, men vet att det finns ett, bläh!) som en förklaring till den som vinner, varför hon/han vinner som du t.ex kan ta antingen från det du själv erfarit, eller från vad folk skrivit i nomineringstråden.

Nu ska jag rösta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra jobbat Axel, stor eloge till dig.

Oh, tack :o

Bra jobbat Axel, verkligen! Jag tror att de flesta här uppskattar att du håller i forumgalan. Som ett förslag skulle jag kunna föreslå att du lägger till ett litet tal i textformat (jag hittar ej ordet jag letar efter, men vet att det finns ett, bläh!) som en förklaring till den som vinner, varför hon/han vinner som du t.ex kan ta antingen från det du själv erfarit, eller från vad folk skrivit i nomineringstråden.

Tack till dig med! Hmm, det är inte 'motivering' du söker? Det kan tänkas att jag skriver ihop något sådant, om jag hinner! Bra idé

Tacktal ska man väl ändå hålla om man vinner? :wub:

Jag röstade tidigare idag, och jag hoppas att AngryAxel inte har röstat än B)

Tacktal känns fint! Även om man 'bara' tackar för nominergen :)

Jag är lite kluven till att rösta - jag har inte gjort det än, men samtidigt vet jag inte om jag vill göra det heller, då jag ser hur många röster alla har fått. Så jag tror jag passar.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tacktal känns fint! Även om man 'bara' tackar för nominergen :wub:

Jag är lite kluven till att rösta - jag har inte gjort det än, men samtidigt vet jag inte om jag vill göra det heller, då jag ser hur många röster alla har fått. Så jag tror jag passar.

Jag trodde att jag skulle vara rolig :o

Åtminstone med en av kommentarerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...