Jump to content

Misslyckade stunter.


Hot dog
 Share

Recommended Posts

Menar du något hopp eller liknande i IV som man via det försökt landa på något speciellt ställe, men ramlat av?

Ja. Idag gjorde jag ett misslyckat med flit.

Jag hade en Hellfury som jag hoppade av en träramp med. Plötsligt så var Niko upp och ner i luften... och dog. Men så fort jag får tag på en sån dära PCJ nånting ska jag försöka göra ännu sämre, som att försöka hoppa från Broker till Algonquin. Fast det finns nästan inga såna i Broker utan jag har bara fått tag på Faggio och Hellfury. ;__;

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy vad jag misslyckas med stunts =( för mycket

Berätta.. det är det tråden är till för. Jag gjorde en asfail igår.

Motorcykel. Jag stegrade med den. Sen körde jag in i en bil. Jag landade på gatan sen landade motorcykeln på mig. Dog.

Sen idag skulle jag göra en annan.

Jag var uppe och dansade på taket på EMERGENCY*EMERGENCIA. Fråga inte hur jag kom upp. Sen skulle jag stegra och köra ner med motorcykeln. Fråga inte hur jag fick upp den heller. Då helt plötsligt... PANG! Jag hade kört in i en stolpe och dessutom landat upp och ner. Aj.

Redigerad av Hot dog
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

En gång så körde jag online på flygplatsen i IV och så hittade jag en faggio och tog den.Sen då skulle jag stunta lite och sä körde jag på en kant och flög och gjorde en snygg frontflip över en annan spelare som satt i en bil.Och sen i luften då jag skulle landa så BANG in i en liten smal stolpe med huvudet. Det var mitt i en stuntfilm som jag höll på att filma så jag ska lägga ut den på youtube sen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...