Jump to content

Allt om XFire


JSHC
 Share

Recommended Posts

Tror nog de flesta här vet vad XFire är och vad det gör, men vissa kanske inte vet så får väl förklara lite.

XFire är en instant messenger (Okej, det är lite mer än en IM men, ja.) som inriktar sig främst på spel i alla dess former.

Du skapar en profil och XFire håller reda på vilka spel du spelar, och hur länge du spelar dem.

Du kan även spela in filmer, ta screens, skapa grupper osv.

Här inne kan ni diskutera allt som XFire har att göra med.

Skriv gärna upp era accounts också ^_^

Ehum, finns en GTASajten-grupp/guild/klan på XFire, är dock rätt lite medlemmar, så ansök gärna: http://www.xfire.com/clans/gtas/

Kan ju göra en lista på accounts så folk slipper leta igenom hela tråden: (Skriv med länken till eran profil också)

Nick på forumet - Användarnamn på XFire (Samt länk till profil)

JSHC - elemental93

Tikki - Tikki76

Adrian G - CreepyCrooler

gamemaster - ress969

Santa - tomtol

Alle090 - Alle090

Boomer - xxxenon

Jacker - farksisten

Joe Dirt - flather1

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tikki - Tikki76

Har X antal accounts som ja inte använder längre anledningen till varför ja har bytit var bara för okända personer bara addade mig och skrev en massa skit. Kan också säga att jag använder Xfire för det mesta ni kan nå mig där om det är nåt är oftare inloggad där än på msn.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte att folk använde sig av xfire nu för tiden. Där ser man. Ska ta och kolla om jag hittar mitt gamla account. Har inte varit inne på evigheter.

Haha, lika här. Använde det 24/7 back in the days då man inte hade vent och liknande, kommer väl ihåg tiden runt 2006 när man spelade Jedi Academy t.e.x. ^_^

Har inte varit inne på åratal men tror jag nickar eudoros_

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...