JSHC Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) http://pici.se/pictures/kFRHOYJQz.jpg Tror nog de flesta här vet vad XFire är och vad det gör, men vissa kanske inte vet så får väl förklara lite. XFire är en instant messenger (Okej, det är lite mer än en IM men, ja.) som inriktar sig främst på spel i alla dess former. Du skapar en profil och XFire håller reda på vilka spel du spelar, och hur länge du spelar dem. Du kan även spela in filmer, ta screens, skapa grupper osv. Här inne kan ni diskutera allt som XFire har att göra med. Skriv gärna upp era accounts också Ehum, finns en GTASajten-grupp/guild/klan på XFire, är dock rätt lite medlemmar, så ansök gärna: http://www.xfire.com/clans/gtas/ Kan ju göra en lista på accounts så folk slipper leta igenom hela tråden: (Skriv med länken till eran profil också) Nick på forumet - Användarnamn på XFire (Samt länk till profil) JSHC - elemental93 Tikki - Tikki76 Adrian G - CreepyCrooler gamemaster - ress969 Santa - tomtol Alle090 - Alle090 Boomer - xxxenon Jacker - farksisten Joe Dirt - flather1 Redigerad 29 oktober, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Tikki - Tikki76 Har X antal accounts som ja inte använder längre anledningen till varför ja har bytit var bara för okända personer bara addade mig och skrev en massa skit. Kan också säga att jag använder Xfire för det mesta ni kan nå mig där om det är nåt är oftare inloggad där än på msn. Redigerad 27 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Adrian G - CreepyCrooler Använder Xfire för det mesta då det autoinloggar mig vid varje start. Redigerad 27 oktober, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Visste inte att folk använde sig av xfire nu för tiden. Där ser man. Ska ta och kolla om jag hittar mitt gamla account. Har inte varit inne på evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Visste inte att folk använde sig av xfire nu för tiden. Där ser man. Ska ta och kolla om jag hittar mitt gamla account. Har inte varit inne på evigheter. *Host* Current Users Online 280,481 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Visste inte att folk använde sig av xfire nu för tiden. Där ser man. Ska ta och kolla om jag hittar mitt gamla account. Har inte varit inne på evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 gamemaster - Ress969 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Santa - Tomtol Har på xfire lite då och då,beror på om jag orkar helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ehm, hur ansöker man till GTAsajten gruppen? Om jag kommer ihåg rätt så måste man bli inbjuden av någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Den kan inte logga PS3-spelande (on/offline på PS Network) va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Den kan inte logga PS3-spelande (on/offline på PS Network) va? Inte vad jag vet, XFire är PC-inriktat Kan bjuda in er som vill till gruppen, ni som vill bli invitade får säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Inte vad jag vet, XFire är PC-inriktat Kan bjuda in er som vill till gruppen, ni som vill bli invitade får säga till. Till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Till. Värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Inte vad jag vet, XFire är PC-inriktat Kan bjuda in er som vill till gruppen, ni som vill bli invitade får säga till. Till, invita mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 FOUND IT! Alle090 Glöm inte att invita mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Invite mig till gruppen Redigerad 28 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Visste inte att folk använde sig av xfire nu för tiden. Där ser man. Ska ta och kolla om jag hittar mitt gamla account. Har inte varit inne på evigheter. Haha, lika här. Använde det 24/7 back in the days då man inte hade vent och liknande, kommer väl ihåg tiden runt 2006 när man spelade Jedi Academy t.e.x. Har inte varit inne på åratal men tror jag nickar eudoros_ Redigerad 28 oktober, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag har ett gammalt konto som ligger och skräpar på deras servrar (xxxenon). Lyssna inte på Eudoros, han nickade eudoros666. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ändrade gruppen så det går att ansöka till den, så, in på länken i förstaposten och ansök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Done väntar på att du ska acceptera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts