Jump to content

PS3 har fått GTA IV-troféer


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Är verkligen "Let Sleeping Rockstar Lie" att man dödar en som jobbar för R*, det var det jag trodde först men jag fick den efter att ha spelat 20 min efter att jag installerat trofé patchen, så jag är skeptisk

Edit: Okej jag fattar den nu.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jäklar, vad folk börjat spela GTA IV igen sen patchen släpptes! Min friendslist pekar sällan på nåt annat än "icon_games_1057644_0.gif Grand Theft Auto IV".

Liberty City Minute verkar vara skitlätt, jag har gjort klart alla U.L. Paper-uppdrag och kört i 6½ timmar. Minns inte exakt hur långt det är kvar efter det men det kan ju inte vara en femtedel av spelet (6*5=30), så det verkar bli hur lugnt som helst. Taxi är ett hett tips, jag använder taxi så fort jag ska längre än en halv ö :angry:

Edit: Okej jag fattar den nu.

Handlar det bara om att döda en smittad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar, vad folk börjat spela GTA IV igen sen patchen släpptes! Min friendslist pekar sällan på nåt annat än "icon_games_1057644_0.gif Grand Theft Auto IV".

Liberty City Minute verkar vara skitlätt, jag har gjort klart alla U.L. Paper-uppdrag och kört i 6½ timmar. Minns inte exakt hur långt det är kvar efter det men det kan ju inte vara en femtedel av spelet (6*5=30), så det verkar bli hur lugnt som helst. Taxi är ett hett tips, jag använder taxi så fort jag ska längre än en halv ö :confused:

Handlar det bara om att döda en smittad?

Jo, LC Minute är skitlätt. Jag tog det lungt första gången jag spelade igenom spelet, och när jag väl tänkte få LC minute så var jag rädd att inte hinna så jag skyndade mig, men när jag väl klarade ut spelet stog 'timern' på 11/12 timmar. :ph34r:

Edit: Och ja, det handlar om att döda en 'smittad'. Alltså att döda en person som redan har trofén eller acheimentet.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla banor, det är ca 54 st, båtar, heli, bilar etc + cannonball run. + att du måste köra alla igen i "GTA RACE" så det blir över 100stycken..

Jag tror inte man räknar så. Jag tror det bara gäller att vinna alla race som har ett eget namn. Cannonball run-racen tror jag inte räknas ens. Men om de nu skulle göra det så är de inte många.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste slå Rockstars tider med personer man inte har i sin friendlist. Iaf så vitt jag vet.

Skumt. Jaja, det är väl bara att strunta i alla andra och köra på så fort man kan och hoppas att de andra speedar på.

Race kunde man iaf göra med folk i friendslistan, jag körde det kortaste racet på ett varv med kattälskaren stillaståendes och ändå fick jag trofén.

Och btw, vad är Rockstars tider då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skumt. Jaja, det är väl bara att strunta i alla andra och köra på så fort man kan och hoppas att de andra speedar på.

Race kunde man iaf göra med folk i friendslistan, jag körde det kortaste racet på ett varv med kattälskaren stillaståendes och ändå fick jag trofén.

Och btw, vad är Rockstars tider då?

Deal Breaker: 7:03

Bomb Da Base II: 5:34

Hangman's NOOSE: 2:32

Tror jag att det var, jag och Linus127 klarade skiten igår, inte så enkelt som att hoppas på att den andra speedar upp, och jo man kan spela med folk från sin friendlist.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...