Jump to content

Virusprogram


emo
 Share

Recommended Posts

Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke.

Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tydligen inte. Jag tror det finns flera här ute som är missnöjda med norton och det är lite konstigt av dig att säga att vi har för dåliga datorer jag tror de som har rätt så hyffsade datorer har kännt av att det segar ner datorn. Vi fick med norton till denna dator och enligt dom så skulle norman/norton flyta på bra på denna dator men icke sa nicke.

Bevis på att datorn är för dålig? Om jag inte minns fel så har du själv sagt att din dator var dålig (jag vet ju självklart itne om du har mer än en dator) och att du skulle byta massor med saker för att den var för dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bevis på att datorn är för dålig? Om jag inte minns fel så har du själv sagt att din dator var dålig (jag vet ju självklart itne om du har mer än en dator) och att du skulle byta massor med saker för att den var för dålig.

Den är inte sådär jätte dålig kan iallafall spela dagens spel. Och enligt dom så skulle norman/norton flyta på ganska bra på denna dator men det gjorde det inte.

Pixiegnom

Om du menade uttrycket så är jag ganska dåligt på sånt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt.

Så man ska behöva köpa en ny dator bara för att Symantec har ett onödigt tungrott virusskydd?

Jag har en ganska stark dator och jag märker direkt prestandaskillnaden mellan Norton Antivirus och Nod32.

Prova något annat så ska du få se det finns bättre alternativ på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är inte sådär jätte dålig kan iallafall spela dagens spel. Och enligt dom så skulle norman/norton flyta på ganska bra på denna dator men det gjorde det inte.

Pixiegnom

Om du menade uttrycket så är jag ganska dåligt på sånt ^^

Ok men acceptera Gizmo på msn innan han får damp på IRCen.

Tycker norton är lättare att hantera än NOD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Era datorer är för dåliga/slö för att ha norton jag har själv inte märkt att norton har slöat ner min datorn något! Har aldrig fått någon falsk virus varning eller något annat sånt.

Ey, har du provat att avinstallera ditt Norton? Din dator kommer gå mycket snabbare! :unsure: Jag hade Norton, och visst var datorn snabb, men den kostade också elva tusen. Avinstallerade Norton under en formatering, och JÄVLAR vad snabb den blev, och då var jag exalterad över den tidigade hastigheten!

Så tar Norton datorns kraft? Japp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...