Jump to content

SA suger hårt!


Sammy
 Share

Recommended Posts

Tjena..har inte Ni märkt att dom kör som idioter på motorvägen!?....de förstör ju hela skit-spelglädjen ! :mf_doof:

De räcker me att stanna bilen lite så kör dom på som tokar på en, jag är så himla trött på de här. Och en till grej som gör mig arg är att dom där bilarna alltid byter fil, typ varje 8:åtionde minut så byter dom fil ...oså får jag en skråma på min bil när jag ska byta fil....!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och en till grej som gör mig arg är att dom där bilarna alltid byter fil, typ varje 8:åtionde minut så byter dom fil ...oså får jag en skråma på min bil när jag ska byta fil....!

Att de byter fil var åttionde minut är inte särskilt ofta, eller hur? Så det är väl inget som stör dig då?

Lär dig köra (och stava) lilla gubben. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

:)

Men egentligen är det nog ganska irriterande när de byter fil,

När man skall prova topfarten på något fordon man har moddat är det alltid någon

som svänger ut framför en. Eller när jag höll på med en wheelie med en motorcykel

ca 100 000 feet var mitt rekord när jag nästan var uppe i mitt rekord så var det en idiot

som svängde ut framför mig. Så fick jag börja om.. Well.. Det handlade väl bara om

ett tiotal minuter, vad gör det... :)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Håller med. Kommer ihåg att jag blev riktigt irreterad över att fordon helt random och utan uppenbar orsak bara bytte fil. Inte nog med att trafiken rör sig alldeles för fort och okontrollerat. Ännu fulare är då man körde sin NRG 500 och en traktorjävel körde nästan ikapp mig.

Hur som helst, SA suger inte p.g.a. detta. Dumaste jag hört. Själv går jag efter helheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...