Jump to content

Roligaste uppdraget?


Weener
 Share

Recommended Posts

Vilket är det roligaste uppdraget i alla GT spelen. Jag vet inte riktigt men det är ju ett i gta3 i portland som man får av Tony. Triads an trabulation eller något sånt.

Man får i alla fall två bodygards och så skall man döda lite triads och så äör det krig i hela stan.Skit coolt

Eller så är det i Vice city. Phils andra första uppdrag när det kommer vesp gäng :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är det roligaste uppdraget i alla GT spelen. Jag vet inte riktigt men det är ju ett i gta3 i portland som man får av Tony. Triads an trabulation eller något sånt.

Man får i alla fall två bodygards och så skall man döda lite triads och så äör det krig i hela stan.Skit coolt

Eller så är det i Vice city. Phils andra första uppdrag när det kommer vesp gäng :D

Samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gillar Phnom Pehn '86 på VC, när man ska skjuta ner folk från helikoptern. På GTA3 så är det nog den Hogger sa, fast jag tror man får den av killen som alltid lämnar brev istället för att snacka med en.

Va vem? Det är ju Tony man får det av.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några av mina favorituppdrag i GTA-serien:

GTA1: Ett uppdrag i VC där man ska rädda Deever från ett gäng och köra honom med limousine till hans hideout.

GTA2: Uppdraget där man ska spränga vattenkraftverket på andra banan.

GTA3: Bomb Da Base och S.A.M.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...

GTA: El Burros uppdrag när man ska besöka en polis och råkar i bakhåll, så man får en 8-9 gubbar efter sig... ;)

GTA London: Om man måste välja här :o , Uppdraget när man hämtar upp diverse bankrånare med en dubbeldäckare...Lite svårt för poliserna krashar i en hela tiden... ^_^

GTA2: Dementia To Go och uppdraget man får av Hare Krishna när man ska spränga ryssarnas gammla fabrik...minns ej namnet...

GTA3: Turismo är ganska kul när det är en jämn kamp! B) Annars är Grand Theft Aero ett bra uppdrag... :wacko:

GTA Vice City: :( Har bara sett ett par uppdrag, kan inte bedömma vilket som var bäst av dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt.

Men introt till va heter det nu igen, det där som kommer efter the fastest boat är kul.

- You plastic damn shit!

-It whas my favourite al burro movie, what else can i do?!

-It's maybe not plugged in

- Huh! Dam!

Precis när man ser sladden är roligt. :teehee:

Redigerad av Speeder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det roligaste uppdraget är med russian mafia när man skulle samla in folk me en buss å sen !Tjoff!

Ner i slaktfabriken så ryssarna får mat på bordet.

Eller Loonies uppdrgt när man skulle ha sönder en radiostation för alla blev galna av den musiken när de hade SPANK i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Vet inte riktigt.

Men introt till va heter det nu igen, det där som kommer efter the fastest boat är kul.

- You plastic damn shit!

-It whas my favourite al burro movie, what else can i do?!

-It's maybe not plugged in

- Huh! Dam!

Precis när man ser sladden är roligt. ;)

rättning:

You plastic damn shit!

-It whas my favourite al burro movie, what else can i do?!

-It's PROBABLY not plugged in.

- Huh! Dam!

- It doesn´t matter. I could buy a hundred more. (eller något liknande)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...