Jump to content

Erat slut! *SPOILERS*


Jojje
 Share

Vilket slut fick ni?  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag gjorde som Roman sa och accepterade affären. Då dyker såklart en lönnmördare upp och skjuter Roman. Det var så grymt onödigt och dessutom förlorade man Kate för att hon inte respekterar en längre. Jag var sjukt missnöjd med slutet så jag körde om några uppdrag bak och sköt Dimitri. Självklart blir ju Pegorino arg och dödar Kate, men hellre henne än Roman. Jag menar, wtf, Nikos och Kates "romans" var ju inte särskilt mycket mer än den

Vic och Louise

hade i VCS.

EDIT: Jag ändrar din poll, Kobbe, för det blir mycket lättare att se resultat på det här viset istället. Jag hoppas det var såhär du menade, jag har iaf inte ändrat några siffror.

(Men man kan ju vara missnöjd med slutet oavsett vem som dog, och det har jag lämnat plats för i pollen.)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Jag ändrar din poll, Kobbe, för det blir mycket lättare att se resultat på det här viset istället. Jag hoppas det var såhär du menade, jag har iaf inte ändrat några siffror.

(Men man kan ju vara missnöjd med slutet oavsett vem som dog, och det har jag lämnat plats för i pollen.)

Det blir så bra det. Cheers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roman dog och jag var nöjd med det slutet. Fast nu när jag vet att Kate kunde ha dött är jag inte lika nöjd längre. Hon är ju bara jobbig.

Något eller några uppdrag innnan man får välja om man ska hämnas eller deala

får man välja om man ska döda en annan snubbe. Händer det något annorlunda om man väljer att inte döda honom?

Edit: han som man har letat efter hela tiden.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kate dog och jag är missnöjd med det slutet.

Fint nog så fick min 360 dödens röda ring kort efter att jag klarat ut spelet. Får en ny 360 med ny (och större!) hårddisk nästa vecka och då tänker jag köra om spelet och göra så att Roman dör instead, he's an arsehole. Jag dödade inte heller "that special someone", dödade ingen som man hade möjlighet att skona i spelet, så snäll är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

(Fatta inte topicen, men jag behöver ej spoila?)

Tacksam för SNABBT svar :ermm:

Om man gör så kate lever i slutet. Kommer hon någonsin prata med en? Kollade på något amerikanskt forum, då var det 1 som sa att hon ringde upp en och fråga om man ska göra någonting. Men det är väl bara om man inte uppnått 100% på henne?

Eller är det så att man kan "använda" henne fast man har 100% på henne efter story uppdraget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Fatta inte topicen, men jag behöver ej spoila?)

Tacksam för SNABBT svar :ermm:

Om man gör så kate lever i slutet. Kommer hon någonsin prata med en? Kollade på något amerikanskt forum, då var det 1 som sa att hon ringde upp en och fråga om man ska göra någonting. Men det är väl bara om man inte uppnått 100% på henne?

Eller är det så att man kan "använda" henne fast man har 100% på henne efter story uppdraget?

När jag först råkade välja deal i stället för revenge så dog Roman och jag kunde inte kontakta Kate alls, det pep bara upptaget när jag slog en signal...

Att ha Roman är livet är mycket bättre, fäste mig mycket mer vid honom än vid Kate.. gäsp, hon var ju inte ens snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag först råkade välja deal i stället för revenge så dog Roman och jag kunde inte kontakta Kate alls, det pep bara upptaget när jag slog en signal...

Att ha Roman är livet är mycket bättre, fäste mig mycket mer vid honom än vid Kate.. gäsp, hon var ju inte ens snygg.

mhm håller med. Så då kan vi alltså fastställa:

Revange: Kate död

Du får tillgång till Romans taxi, samt alla hans aktiviteter

Får 250 k

(Även så får du en[ett?] par dater med kate om du inte uppnåt 100% med henne vid spelets slut)

Deal: Roman död

Kate pratar aldrig med mer en (vilket betyder att du förlorar 2 pers vid detta val)

Får 250 k

Rätta mig om jag har fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mhm håller med. Så då kan vi alltså fastställa:

Revange: Kate död

Du får tillgång till Romans taxi, samt alla hans aktiviteter

Får 250 k

(Även så får du en[ett?] par dater med kate om du inte uppnåt 100% med henne vid spelets slut)

Deal: Roman död

Kate pratar aldrig med mer en (vilket betyder att du förlorar 2 pers vid detta val)

Får 250 k

Rätta mig om jag har fel?

Stämmer bra det, syns väldigt tydligt att det rätta valet gynnar dig... så har det ju varit genom hela GTA IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mhm håller med. Så då kan vi alltså fastställa:

Revange: Kate död

Du får tillgång till Romans taxi, samt alla hans aktiviteter

Får 250 k

(Även så får du en[ett?] par dater med kate om du inte uppnåt 100% med henne vid spelets slut)

Hur går det där ihop sig? Om man inte har 100% vid spelets slut och hon dör, hur kan man då dejta upp henne till 100%? Bugg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur går det där ihop sig? Om man inte har 100% vid spelets slut och hon dör, hur kan man då dejta upp henne till 100%? Bugg?

Japp, bugg ^_^ Finns ju egentligen inget riktigt svar, vissa påstår att r* har gjort så av någon anledning medans andra säger att det är en bugg. Sök bara på youtube eller google på ghost kate gta iv :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...