Jump to content

Hur i helvete får jag 100%?


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

JAG BLIR FAN GALEN!

Jag har fan haft 95% i flera jävla månader nu. Det lustiga är att jag gjort allt också. Allt som känns möjligt att man ska behövav göra. Klarat storyn, gjort alla polisuppdrag med Vigilante och gubbar och skit. Alla hopp och alla duvor mördade. Jag har gjort dom jävla assassinsuppdragen. Jag har träffat alla speciella snubbar ute på gatorna. Jag har 100% med alla mina vänner för säkerhetsskull och varitute och gjort allt med dom. Men likt förbannat är jag är på 95%. Vad är det som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att du redan visste det, men det finns två typer av polisuppdrag. Du har nog gjort båda?

Jo det har jag ju.

Jag börjar antagligen tro att jag inte har träffat alla snubbar ute på gatan. Men jag kan verkligen inte komma på någon som jag skulle ha missat, för det har jag kollat upp. Sen kan det också vara det här med vännerna. Men jag har gjort allting minst 2000 gånger med dom tror jag. Vad kan det vara? Ska jag behöva slå highscore på tetrisspelet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gta4.tv/100percent.php kanske kan hjälpa dig >_<

Glömt hur man länkar genom PS3ans webbläsare, sorry.

Du får skriva manuellt:

[url=www.google.se]Google![/url]

Eller genom att trycka på

och skriva in i två javascriptfönster.

Finns det två typer??

Ja, dels en lista över de 20 (eller är det 10?) mest efterlysta, men också den lista på tre brott som hela tiden uppdateras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...