Jump to content

DreamHack Winter 2008


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jag kan inte tänka mig annat än att det blir en tripp till statoil/shell för en korv med mus igen? Sikorka? ;>

Jaaaaaaaaaaaaa... !

Jag är inte direkt taggad, ingen koll rly exakt NÄR dreamhack är heller men fan, de blir najs ändå.

We must gather!

edit:stavfeeelldsa

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske kommer att komma till DH Winter 08 i skol syfte :whistling:

Hur många skriker nej?

Inte så många tror jag. Folk är oftast väldigt annorlunda i verkligheten än över internet. (w00t)

Förövrigt så fick jag idag höra att min skola inte hade samma syn på DreamHack som tidigare (när de inte alls har gillat idén att vi åkte dit). De har fått nys om de företag och högskolor som är där och berättar om spelbranschen. Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. B)

Till er som inte längtar; läs de gamla wintertrådarna, då jävlar tänder det till! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så många tror jag. Folk är oftast väldigt annorlunda i verkligheten än över internet. :lol:

Förövrigt så fick jag idag höra att min skola inte hade samma syn på DreamHack som tidigare (när de inte alls har gillat idén att vi åkte dit). De har fått nys om de företag och högskolor som är där och berättar om spelbranschen. Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. (w00t)

Till er som inte längtar; läs de gamla wintertrådarna, då jävlar tänder det till! :whistling:

Sant... :P

Vår skolan (IT gymnasium) har typ alltid varit på DH summer och haft egen monter där (w00t)

Har vi tur så kanske jag får avdrag för biljetten ifall jag både vill spela och ståm och förespråka skolan B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske blir det till att gå runt med en gymnasie-T-shirt. :P

Hah, det gjorde jag. B)

Samt att vi fick 200 A4-blad att dela ut där. Vi tog 1/4 av högen och gjorde pappersflygplan av och kastade ut från där vi satt, resten la vi på bänken vid informations/supportdisken. :whistling:

Edit: Dock så gav det resultat. Skolans hemsida fick flerdubbelt med besök de dagar vi var där.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...