Jump to content

DreamHack Winter 2008


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu kan man boka! De tre platserna på D12 är jag och två klasskamrater, kommer nog till en eller två klasskamrater till. \o/

Btw, vad sjuka platser vissa väljer? Långt bak på kanterna... Nära kanten är skönt, men precis vid kanten är bara idiotiskt.

vart ska jag sitta, vart ska jag sitta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vart ska jag sitta, vart ska jag sitta?

Ska du sitta på GTAsajtens rad? Jag förstår inte varför den inte också skulle kunna vara D12. Förstår om någon kanske inte vill sitta mitt i smeten brevid mig och mina polare, men sätt dig på kanten av vår rad eller så så kan vi flytta runt varandra sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du sitta på GTAsajtens rad? Jag förstår inte varför den inte också skulle kunna vara D12. Förstår om någon kanske inte vill sitta mitt i smeten brevid mig och mina polare, men sätt dig på kanten av vår rad eller så så kan vi flytta runt varandra sen.

Hokay, kanten av D12 då...

Du har nu bokat plats D12:66

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sålänge hon inte bits för hårt så :cry:

Vet man aldrig :angry:

Du sitter lite mobbad på utkanten nu, men du kanske bara satte dig där temporärt. Det är möjligt att vi hoppar några steg till vänster sedan, beroende på hur många vi blir.

P g a detta är det bra om de som vill sitta på D12 skriver det här, oavsett om ni har förtur eller inte.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet man aldrig :angry:

Du sitter lite mobbad på utkanten nu, men du kanske bara satte dig där temporärt. Det är möjligt att vi hoppar några steg till vänster sedan, beroende på hur många vi blir.

P g a detta är det bra om de som vill sitta på D12 skriver det här, oavsett om ni har förtur eller inte.

Satte mig bara där för att sitta på D12... ska flytta sen :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

It's coo. Köp mycket godis och ha på din plats så har jag mycket att äta. :angry:

:cry:

Jag äter knappt själv på dh ju, förutom jävla kycklingmackor som man tappar i knät :)

Edit: det vill aktiveras, om jag aktiverar skiten, kan jag fortfarande byta plats? Minns inte >.<

Redigerad av SAvenom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...