Jump to content

DreamHack Winter 2008


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Saleen skulle betala idag, päronpung vet jag ingenting om, men han lär betala snart. :innocent:

Skriv upp wahlis på listan också, smått okänd forumit fast han ska följa med i år också.

köper en kodfan så fort jag får pengar.

ingen brådska, vi ska väll ändå sitta brevid varandra ?

btw, du är skyldig mig en hundring. fitta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej! Eftersom du har köpt värdekod(er) till DreamHack Winter 2008 före den 1 augusti så får du förtur till platsbokningen!

Du får tillgång till plats bokningen redan den 13 augusti (för de som inte utnyttjat detta erbjudande är det 25 augusti som gäller)!

HELL YEAH! :P

Edit: Hur blir det med forumrader och sånt trams? Mina vänner som ska åka dit är så sega så jag är osäker på om de verkligen kommer beställa biljett. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LYSTRING!

Imorgon, kanske redan inatt, börjar den hetsiga placeringen. Jag är nu rätt säker på att de vänner jag hade som jag trodde skulle dit nog inte kommer. Kvar återstår ett par klasskamrater. Problemet med dem är att de brukar sitta väldigt nära. Antingen sätter jag mig med dem, eller på någon slags gta-rad. Då måste jag hur som helst vara säker på att en sådan kommer att existera. Vilka, av de som bokade före augusti, vill sitta på en gta-rad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter gärna på en GTArad om inte min pojkvän följer med. Följer han med sitter jag på GTAraden ifall det finns plats för honom brevé mig.

Dock har han inga biljetter just nu och vågar inte ta ledigt från jobbet, så jag betvivlar att han kommer. Om jag hittar någon rad med mycket GTAfolk imorgon när jag skall välja plats så placerar jag mig där tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...