Jump to content

DreamHack Winter 2008


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 540
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett eclipse tagentbord! Samt en liten skärm, hur många tum är den på? oO

Edit: Tänkt lite på DH Summer, ni som har varit på båda, vilken är bäst? Hört en del klagomål om värmen på sommaren, men det är väll imbah ändå?^^

Värmen är inte värre på Summer än vad den är på Winter, de drar ju vatten från vättern och kyler ner hallarna med.

Jag föredrar dock Winter-hacken, känns som att det är lite mer events på scenen osv. (Även fast det var rätt lite events W07.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Påtal om skärmar. Ska man våga dra med sig en 22" wide?

Folk gillar att kasta saker och sen gömma sig fnittrandes i väntan på att höra någons reaktion längre bort.

Snackade med en crew som sa att hans polare hade fått en skruv flygandes rakt in i skärmen när han spelade.

Jag har haft tur med sånt dock, aldrig fått något förstört eller stulet på DH

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk gillar att kasta saker och sen gömma sig fnittrandes i väntan på att höra någons reaktion längre bort.

Snackade med en crew som sa att hans polare hade fått en skruv flygandes rakt in i skärmen när han spelade.

Jag har haft tur med sånt dock, aldrig fått något förstört eller stulet på DH

Jo, jag vet mycket väl om det där.

Sitter dock långt upp i D hallen, så det är typ 4 rader som skulle kunna kasta något så det skulle träffa på framsidan.

Har dock aldrig hänt något sådant för mig, och jag har ända vart på DH sen DHW03. Har dock fått en frisbee i huvudet när vi satt precis i smeten DHS04, detta var dock sent när det var ihoppackning, och jag hade redan packat alla mina saker, vänta på skjuts hem. Tror det är då det händer mest, när internet/ström har brytits och folk inte har något att göra. Det hjälper också stort att hitta saker att kasta när dom tänt hallarna.

Men jag tror jag tar med en iaf, har ju garantin kvar, och vill inte sitta på en 17" TFT med min monsterpaket till dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet mycket väl om det där.

Sitter dock långt upp i D hallen, så det är typ 4 rader som skulle kunna kasta något så det skulle träffa på framsidan.

Har dock aldrig hänt något sådant för mig, och jag har ända vart på DH sen DHW03. Har dock fått en frisbee i huvudet när vi satt precis i smeten DHS04, detta var dock sent när det var ihoppackning, och jag hade redan packat alla mina saker, vänta på skjuts hem. Tror det är då det händer mest, när internet/ström har brytits och folk inte har något att göra. Det hjälper också stort att hitta saker att kasta när dom tänt hallarna.

Men jag tror jag tar med en iaf, har ju garantin kvar, och vill inte sitta på en 17" TFT med min monsterpaket till dator.

Tror det händer mycket speciellt sista natten/morgonen, som du säger har ingen något bättre för sig och sista natten är det många som är väldigt trötta och i stort sett helt utslagna.

Jag till exempel sov, sittandes med huvudet lutandes mot datorn samtidigt som jag snarkade med öppen mun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...