Jump to content

LEK: Game Game


Umberto
 Share

Recommended Posts

Skriv gärna vilka det är som gissat vad så man slipper gå bak och kolla för att se ifall läget är kört eller inte

Vet inte om det var det här du menade, men lade till namn på de som hade rätt. På tok för sent och varmt för att hålla reda på vilka som har gissat vad just nu. Om det inte är slut imorgon så fixar jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det var det här du menade, men lade till namn på de som hade rätt. På tok för sent och varmt för att hålla reda på vilka som har gissat vad just nu. Om det inte är slut imorgon så fixar jag det.

Näe, kladdigt förklarat av mig men precis så du editade jag menade

Flippar över på 4:an atm. Efter din ledtråd kom jag på att jag sett spelet i super play och man är en flicka som försöker gömma sig från det jävla monstret, aight?

Nu gav to.m jag en ledtråd ifall det är det spelet jag tänker på ; o

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gosh, efter din ledtråd vågar jag äntligen chansa på Vampire the Masquerade - Bloodlines på fyran.

<3

1.

2. Actraiser (Umberto)

3.

4. Vampire the Masquerade - Bloodlines (Hew)

5. Future Cop LAPD (eXotic)

6. Shining Force (gizmo91)

7.

Edit: Fler ledtrådar.

1. Man jobbar direkt under Lucifer himself.

3. Atlus Software

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3. Ogre Battle 64??

Njet. Om jag säger som så här. Det är inte Ogre Battle serien. Det är ett strategi spel, man använder kort till attacker, namnet relaterar lätt till ordet 'kort'.

(Jag valde det här spelet för jag är ungefär en av de 45 personerna i sverige som har spelat det. Höhö.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...