Jump to content

GTAsajtens Alfapet-turnering


Vice.
 Share

Recommended Posts

Spelet!

Viktigt!

Borsregler:

Server = Valfri

Spelnamn = Valfritt

Bräde = Standard

Antal Spelare = 2

Tempo = Normal

[X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varrandra)

Det spelar ingen roll om ni kör med ranking på eller ej.

---------------------------------------

Var länge sen här det var en turnering här på forumet, så jag tänkte nu dra igång en turnering i spelet Alfapet på sidan Betapet. Så ni får själva registera er själva där. smile.gif

För er som inte vet vad Alfapet är så kan ni läsa här. Sen är det bra att läsa deras FAQ.

Så här har jag tänk ut nu..

* Vi kan iallafall försöka bli minst 8 st men om det blir mer så kan vi köra med 16 st i turneringen, beroende på hur många som är intresserade men inte mer än 16st iallafall. Som vi sedan spelar i (åttondelsfinal, vid 16st), Kvartsfinal, Semi och sen final.

* Vi spelar 1 mot 1. Jag vet att det går att spela fyra st i ett spel men en tanke på att det är nog garanterat att det kommer bli strul då så blir det förhoppningsvis smidigare med två.

* Ni som ska möta varandra kontaktar varandra och bestämmer när ni ska spela och det.

* Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på eran profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där)

Tider:

Jag kör inga exakt bestämda tider på när som ska spelas när så det är lite eget ansvar över det hela. Men när ni ser i den kommande "trädet" vem som ska spelas mot vem så är det bara ni kontaktar den personen och gör upp när ni ska spela och sånt, men 11 Juli är deadline för att vara med, skulle det bli 16 st innan den 11:de det så kör vi direkt i gång eller blir det mindre så löser det sig då.. Jag kommer lotta vem som kommer spela mot vem.

Deltagare: Ni skriver om ni vill vara med och även vad du heter på Betapet så lägger jag upp er här.

Vice - Vicec

Tweak - Jakobb

Kebap-aante

Yo.yo - Solde45

VickeX - VickeX

Saffecool - Saffecool

Gamemaster - Cooladanne

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ni hittar på. Jag nöjer mig nog med att vara champinjon i schack. Tror inte jag skulle kunna vara med ändå, jag kan max tre dagar i veckan och då kommer alla hata mig för att alla mina matcher blir sena :/

Räcker med en timme i veckan. =)

Klart du skall vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...