Jump to content

Favoritområde


VickeX
 Share

Favoritområde  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dukes/Broker.

Det finns så många olika miljöer. Hamn, slumområden/ghetto, strand, rika, villaområden, fattiga områden, flygplats. Det känns som det är här var allt startade. Algonquin kommer nog dominera i pollen, men varför? Visst är det snyggt och allt, men anser ni inte att i Al. så är allt likt sig själv. I Broker och Dukes finns så mycket olikt att hitta. Du kan cruisa runt överallt och bara ta för dig av allt spännande som finns.

Dock så är Middle Park den absoluta favoriten, så oerhört bra och fint gjord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dock så är Middle Park den absoluta favoriten, så oerhört bra och fint gjord.

Fail. Middle Park är inte ett dugg likt Central Park, vilket jag vart besviken på. Central Park har mycket tät vegetation, mer kullar och andra saker. Middle Park känns helt tomt jämfört med dess verkliga motsvarighet. Sure, de kan inte återskapa storleken, m.m, men lite mer än vad det är hade inte varit orimligt.

- - -

För mig står det mellan Algonquin och Dukes/Bohan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fail. Middle Park är inte ett dugg likt Central Park, vilket jag vart besviken på. Central Park har mycket tät vegetation, mer kullar och andra saker. Middle Park känns helt tomt jämfört med dess verkliga motsvarighet. Sure, de kan inte återskapa storleken, m.m, men lite mer än vad det är hade inte varit orimligt.

- - -

För mig står det mellan Algonquin och Dukes/Bohan.

Det är väl Middle Park som ligger i Algonquin? Annars har jag fel, det är den jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer.

Han tyckte bara att det var fint och bra gjort, med det menas inte att det ser ut som dess riktiga motsvarighet.

Jag röstade på Alderney. Jag vet inte varför, och jag har faktiskt inte varit där så mycket, men det känns bara väldigt skönt att vara där, och det finns en hel del olika ställen. Stränder, lite skogaktig mark, vanlig 'storstadskänsla', lite slumområden, ett industriområde, en motorväg osv. Det känns verkligen bra. Men jag tycker att alla andra öar och områden är bra. Dom har lyckats bra med staden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Algonquin är klart en favorit. Det bästa safehouset, lawchick, fina områden, Middle Park. Gillar helt enkelt den stadsdelen. Den är mäktig.

Bohan är även en favorit. Rätt så mysigt, även om det är LC slum med narko å' sån't. Finns en bra strand där man kan köra cross, flera lager, en service station etc. Av någon anledning ger dessa ställen liv till Bohan. Av stadens slumområden ligger nog Schottler på andra plats.

Tycker det är synd att exempelvis Little Italy är så jävla litet. Det är bara några kvarter. Dom kunde satsa på att göra området mycket, mycket större.

Samma sak med Middle Park. Sen kunde det ha varit människor som satt i gräset i parken som i SA samt att det hade varit större och mer verklig vegetation. Parken känns en aning ''stum'', tycker att man kunde ha minigames placerat där (basket exempelvis) samt att det skulle ha varit lite mer livligt där. Folk som cyklar, har picknick i gräset, solar etc.

EDIT: Är det bara jag som har fått för mig att det är mest poliser i Algonquin?

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Algonquin är klart en favorit. Det bästa safehouset, lawchick, fina områden, Middle Park. Gillar helt enkelt den stadsdelen. Den är mäktig.

Bohan är även en favorit. Rätt så mysigt, även om det är LC slum med narko å' sån't. Finns en bra strand där man kan köra cross, flera lager, en service station etc. Av någon anledning ger dessa ställen liv till Bohan. Av stadens slumområden ligger nog Schottler på andra plats.

Tycker det är synd att exempelvis Little Italy är så jävla litet. Det är bara några kvarter. Dom kunde satsa på att göra området mycket, mycket större.

Samma sak med Middle Park. Sen kunde det ha varit människor som satt i gräset i parken som i SA samt att det hade varit större och mer verklig vegetation. Parken känns en aning ''stum'', tycker att man kunde ha minigames placerat där (basket exempelvis) samt att det skulle ha varit lite mer livligt där. Folk som cyklar, har picknick i gräset, solar etc.

EDIT: Är det bara jag som har fått för mig att det är mest poliser i Algonquin?

Service Station??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dukes/Broker.

Det finns så många olika miljöer. Hamn, slumområden/ghetto, strand, rika, villaområden, fattiga områden, flygplats. Det känns som det är här var allt startade. Algonquin kommer nog dominera i pollen, men varför? Visst är det snyggt och allt, men anser ni inte att i Al. så är allt likt sig själv. I Broker och Dukes finns så mycket olikt att hitta. Du kan cruisa runt överallt och bara ta för dig av allt spännande som finns.

precis vad jag skulle skriva :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...