Jump to content

Nya funktioner?


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte riktigt om det vart en bra trådtitel, men om det inte blev det så får väl någon moderator alt. admin ändra den.

Liknande topics har funnits förr, men jag hittade ingen som gällde efter GTA IV's release.

Så, vilka nya funktioner skulle ni vilja se/återse i de (förhoppningsvis, och förmodligen) kommande GTA-spelen GTA ("Generation IV") X, X och GTA ("Generation V")?

Personligen så saknade jag "Good Citizen Bonus" i GTA SA, LCS, VCS och IV. Skulle hemskt gärna vilja återse den lilla funktionen.

GTA IV's "Zit-funktion" måste existera i alla kommande GTA-spel, åtmindstonde om R* tänkt fortsätta att göra grymma soundtrack till spelen!

Jag skulle gärna se en funktion som är en blandning utav hissen i GTA VC, i uppdraget... Spotlight G, eller vad det nu heter, och GTA IV's underbara "no-loadingtimes"-funktion. Att kunna gå in i fler hus utan att ladda, och sedan gå in i en hiss, och utan laddning kunna välja viljen våning man vill åka till. Det skulle även fungera utmärkt som eastereggömmare. Tänk er ett höghus med 15-20 våningar, och att man kunde välja att åka hiss till alla dessa våningar, och då också att staden var ganska stor, med många höghus med hissar. Skulle vara väldigt svårt att hitta ett easteregg på vånig 17 i ett av stadens 30-40 höghus.

Eller att ett easteregg endast visades på våning nio om man först åkte från våning ett -> 6 -> 9 (69). :w000t:

Hur som helst, hissar i höghus!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända sedan Player Target-funktionen dök upp har jag velat ha möjlighet till egna waypoints eller POI ("Points Of Interests"). GPSen i GTA IV var välkommen, men det var lite kass att de inte tog tillbaka den extra kartinfon som fanns i VCS. Man kunde kolla vilka ballonger man tagit, vilka hopp som var gjorda och vilka rampages som var avslutade. Om de ändå ger oss platsen för alla dessa saker på en hemsida, varför inte göra det smidigt i kartan också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...