Jump to content

Dusch-fråga!


Vice.
 Share

Okej: till frågan:  

98 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Vettiga svarsalternativ.. :naughty:

Jag stänger av vattnet, annars känns det ju bara som att tvålen åker av innan den ens hinner påbörja sitt uppdrag.

Håller med där. Polls from hell.

Ah, seriös fråga med lite humor.

Många tänker faktiskt på att spara på vatten när de duschar. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På, men det är bara för att jag glömmer stänga av!

Försöker leva klimatsmart, och stängde av vattnet några gånger när jag hörde tipset från min bror. Men sedan glömde jag totalt bort det, och påmindes först nu när jag läste den här tråden. Sure, 'känslan av vattnet rinnandes längs min rygg' är skön, men den är inget jag inte klarar mig utan, direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu på sommaren så ser jag ingen anledning att ha det på men när det är kallt i huset så fryser man så jäkligt om man inte låter det spola hela tiden. Vote: olika.

För att göra den här tråden lite intressantare kan vi väl beskriva hela vår duschritual och vilka produkter vi använder etc?

Tycker jag att det behövs eller bara känner för lite extra omvårdnad börjar jag med att raka mig med lödder och rakhyvel. Sätter på duschen och plockar fram det schampot & balsamet som jag brukar använda men som inte får plats på i duschkorgen, dvs dessa:

Står och sköljer av mig i några minuter -> schamponerar håret, armhålorna, skrevet -> sköljer bort schampot -> balsamerar håret -> tvättar övriga kroppen med nån duscholja/tvål om jag känner för det -> drar en runk om jag känner för det -> sköljer av allt balsam, sperma, övrigt -> torkar mig med en stor vit handduk -> posar framför spegeln -> applicerar deodorant och aftershave/parfym -> lämnar badrummet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu på sommaren så ser jag ingen anledning att ha det på men när det är kallt i huset så fryser man så jäkligt om man inte låter det spola hela tiden. Vote: olika.

För att göra den här tråden lite intressantare kan vi väl beskriva hela vår duschritual och vilka produkter vi använder etc?

Tycker jag att det behövs eller bara känner för lite extra omvårdnad börjar jag med att raka mig med lödder och rakhyvel. Sätter på duschen och plockar fram det schampot & balsamet som jag brukar använda men som inte får plats på i duschkorgen, dvs dessa:

Står och sköljer av mig i några minuter -> schamponerar håret, armhålorna, skrevet -> sköljer bort schampot -> balsamerar håret -> tvättar övriga kroppen med nån duscholja/tvål om jag känner för det -> drar en runk om jag känner för det -> sköljer av allt balsam, sperma, övrigt -> torkar mig med en stor vit handduk -> posar framför spegeln -> applicerar deodorant och aftershave/parfym -> lämnar badrummet.

Förbjudet att masturbera i duschen, det kan bli stopp i avloppet! :naughty:

-

Vote: olika! Skönt, men (som Kebab sa) tvålen rinner av.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...