Jump to content

Max Payne


Crusader
 Share

Recommended Posts

Ser ut att bli en okej actionfilm, men jag vet inte - den mörka, dystopiska Max Payne-känslan infann sig inte när jag såg trailern. Är rädd att de på något sätt går utöver spelets ramar, och gör det till en klassisk, Hollywood-actionfilm med mycket explosioner, lättklädda tjejer, och hårda miner, än vad det skulle kunna varit; en mörkare actionthriller som andas noir, med en 'Sin City'-touch. Men det ser ut att bli en vanlig adaption från datorspel till film, med andra ord :lol:

edit: tog bort R2s efterhängsna quote

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg den faktiskt samma dag som den kom ut (vilket tydligen var just nyligen - igår/förrgår?). Och jag tycker Axel tog orden ur munnen på mig. Jag skulle gärna ha sett en lite mer seriös, djup och svartvit touch på det hela. Mycket Sin City. Nu brukar vissa trailers vara missvisande, men jag säger ingenting än då den fortfarande har potential. Fast jag tycker jag ser alltför mycket pangande.

Det ser åtminstone ut att bli den första adaptionen från spel till film med bäst skådespelare i sig. Dvs med bra skådespelare som faktiskt kan ett och annat. Om vi t.ex skulle jämföra vilka Uve Boll eller vad han heter tar in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Max Payne hade potenial att kunna bli hur bra som helst i filmformat. Men det gör ont i själen att se Mila 'Mona Sax' Kunis ligga i en hiss och onanera skjutvapen och Ludacris som helylle-snuten Bravura. :unsure:

Trodde och hoppades på något coolt men tror att det i slutändan blir en relativt trist filmadaption. Men jag skulle mer än gärna vilja bli motbevisad!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Based on the legendary, hard-hitting interactive video game, Max Payne tells the story of a maverick cop determined to track down those responsible for the brutal murder of his family and partner. Hell-bent on revenge, his obsessive investigation takes him on a nightmare journey into a dark underworld. As the mystery deepens, Max is forced to battle enemies beyond the natural world and face an unthinkable betrayal.

laugh_1027177_0.gif

Rätt imponerande att man kan lyckas förstöra detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillåt mig skratta.

HAHAHAHAHHA

Go ahead. Skratta så mycket du vill, jag förstår fortfarande inte varför folk tycker den är dålig. Den följde inte någon story-line från Doom-spelen, vilket hade blivit lite svårt om dom inte tagit Doom3. Men dom skapade en bra intressant story och First Person scenen i slutet var cool rätt igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar mer och mer kännas som en flopp ju mer man ser trailern. De inledande 20 sekunderna av trailern bådar dock gott och det är dessa sekunder jag gillar mest. Men allt efter det känns bara för dåligt och mainstram. Shootouts, explosioner och MILA KUNIS??! Jag håller med Eudan om det. Förstår verkligen inte hur i heldans namn dom tänkte. Hon passar inte alls in. Men men, jag får hoppas på det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...