Jump to content

Max Payne


Crusader
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wahlberg Refuses To Play Addictive Video Game

Mark Wahlberg has never played popular video game Max Payne - despite starring in the big screen adaptation of the iconic computer hit.

The actor will play the game's title character in the upcoming move version due out in October, but won't buy the game because he has an addictive personality.

And the star insists it wouldn't be fair on his family to spend all his time in front of the computer enjoying a virtual world.

He tells People.com, "I didn't want to play because I have an addictive personality.

"I got more responsibility now than I've ever had with the kids and everything else. I don't want to be spending 14 hours on the videogame and then eight hours on the set. It's not going to work out."

:w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

laugh_1027177_0.gif

Rätt imponerande att man kan lyckas förstöra detta.

Skojar dom? Sånt där hör inte alls hemma i Max Payne! :P

Wahlberg Refuses To Play Addictive Video Game

Mark Wahlberg has never played popular video game Max Payne - despite starring in the big screen adaptation of the iconic computer hit.

The actor will play the game's title character in the upcoming move version due out in October, but won't buy the game because he has an addictive personality.

And the star insists it wouldn't be fair on his family to spend all his time in front of the computer enjoying a virtual world.

He tells People.com, "I didn't want to play because I have an addictive personality.

"I got more responsibility now than I've ever had with the kids and everything else. I don't want to be spending 14 hours on the videogame and then eight hours on the set. It's not going to work out."

:w000t:

Han kommer säkert göra rollen jätte bra... :o !!

---

Just nu känns det som om det här inte kan bli annat än en flopp. Tyvär. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Åh, jag vill så gärna att detta ska bli en toppenfilm då jag verkligen älskar Max Payne, men jag vet ej vad jag ska tro. Mila Kunis (vad i helvete?) ser ännu en gång inte ut som en Mona Sax och hon har verkligen inte samma karisma. Ludacris som de flesta kritiserar här, tror jag dock gör en toppeninsats, men frågan är om man inte kunde valt en som passar bättre här heller. Sedan tycker jag Mark ser alldeles för konstig ut på posterserna. Det ser ut som han försöker göra en ledsen/arg min, men misslyckas och hamnar någonstans där emellan. Jag älskar dock fortfarande vissa scener ur trailern, speciellt de inledande 20 sekundrarna. Hans röst är så himla Max Payne i början. Sedan hoppas jag att Sci-Fi-scenerna (änglarna) endast utspelar sig i hans drömmar eller något liknande, för dom passar verkligen inte in annars. Enligt mitt tycke då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, jag vill så gärna att detta ska bli en toppenfilm då jag verkligen älskar Max Payne, men jag vet ej vad jag ska tro. Mila Kunis (vad i helvete?) ser ännu en gång inte ut som en Mona Sax och hon har verkligen inte samma karisma. Ludacris som de flesta kritiserar här, tror jag dock gör en toppeninsats, men frågan är om man inte kunde valt en som passar bättre här heller. Sedan tycker jag Mark ser alldeles för konstig ut på posterserna. Det ser ut som han försöker göra en ledsen/arg min, men misslyckas och hamnar någonstans där emellan. Jag älskar dock fortfarande vissa scener ur trailern, speciellt de inledande 20 sekundrarna. Hans röst är så himla Max Payne i början. Sedan hoppas jag att Sci-Fi-scenerna (änglarna) endast utspelar sig i hans drömmar eller något liknande, för dom passar verkligen inte in annars. Enligt mitt tycke då.

Jag håller med det mesta du skriver utom då möjligen ang. Mila Kunis. Jag tror att hon kommer att göra ett bra jobb som Mona Sax.

Hur som helst verkar filmen kunna bli riktigt bra varesig den är trogen spelen eller inte.

Hoppas som du att Valkyrie bara är drömmar eller metaforer och inte riktiga monster. Känns inte riktigt som att det passar in annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internationell Trailer:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/261212.html

Den här trailern är den bästa IMO. Jag tycker filmen verkar riktigt lovande. Jag kan knappt vänta. ^_^

Åh! Vet inte om det är den bästa trailern, men jag gillade den också ganska mycket. Verkligen älskar början på alla trailers, som är likadana, men ändå. Hans röst är så sjukt bra. Jag är fortfarande väldigt skeptisk, men jag tycker det börjar mer och mer se ut som att det faktiskt kan bli en helt sevärd film. Åtminstone för oss som gillar spelen. Sedan hoppas jag verkligen, verkligen, verkligen att det inte blir ett lyckligt slut där Max blir glad på något vis. Det mina vänner skulle förstöra hela filmen. Ser hellre att han eller Mona dör istället för att det skulle bli lyckligt på något vis. Eller möjligtvis som det alternativa slutet i tvåan där

Max räddar Mona

och att det i så fall skulle finnas en gnutta lycklighet, men fortfarande väldigt, väldigt tragiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket jävla larv. Överflöd utav slo-mo-sekvenser. Utfällbara svärd? Änglar och demoner - symbolism much?

Nu är det bara att invänta PG-13-stämpeln så är katastrofen ett faktum.

Positivt? Inte mycket, men Wahlbergs röst var bättre än väntat och utomhusmiljöerna såg faktiskt välgjorda ut.

Vad jag önskar att de gjort någon Lock, Stock/L.A. Confidential-aktig film istället för det här tramset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket jävla larv. Överflöd utav slo-mo-sekvenser. Utfällbara svärd? Änglar och demoner - symbolism much?

Nu är det bara att invänta PG-13-stämpeln så är katastrofen ett faktum.

Positivt? Inte mycket, men Wahlbergs röst var bättre än väntat och utomhusmiljöerna såg faktiskt välgjorda ut.

Vad jag önskar att de gjort någon Lock, Stock/L.A. Confidential-aktig film istället för det här tramset.

Håller med delvis. En sak som jag tror kommer förstöra filmen en del är dessa Sci-Fi scener med änglar och annat. Jag hoppades på att dom bara skulle visas i drömmar/mardrömmar, men dom verkar finnas i hela filmen. På hemsidan står det..

......As the mystery deepens Max (Mark Wahlberg) is forced to battle enemies beyond the natural world and face an unthinkable betrayal.

Det är något som kommer göra filmen mindre sevärd, enligt mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...