Jump to content

Allmänna frågor om GTAIV


Gtaper
 Share

Recommended Posts

Äh, sluta mobba honom. Bankrånet kommer någon gång

under Packie's uppdragslinje och heter Three Leaf Clover. Och nej, jag tror inte du kan råna banken igen. Men jag kan ha fel.

Ang. valet med att döda människor så råder jag dig att söka på internet efter info innan du väljer för det är ofta stora val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ok, har dock en följdfråga:

Kan man spela Darts när man är full?

Hmm, borde ju gå, har inte själv tesat. Men man kan ju göra allt annat när man är full (?) tror jag iaf, köra bil etc. Men det är rätt svårt att ens gå när man är full det kan jag säga dig :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, borde ju gå, har inte själv tesat. Men man kan ju göra allt annat när man är full (?) tror jag iaf, köra bil etc. Men det är rätt svårt att ens gå när man är full det kan jag säga dig :confused:

Ok :naughty:. Men jag tänkte bara, att man kan ju inte gå omkring inne i en bar right? Och det är ju på barerna som Dart tavlorna finns right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen olika slut beroende på vem man dödar?

Hur slutade ert?

Jag hade följande slut: Åkte till nått lager, sköt en massa vakter, jagade personen som flydde i en helikopter, i en båt. Fick en helikopter, flög efter, landade på frihetsguddinnans ö, dödade snubben. Slut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...