Jump to content

Gears of War 2


Boomer
 Share

Recommended Posts

dessa larviga argument har jag hört förr, och jag har tröttnat.

om ett spel är roligt så går det långt. om det dessutom har satt huvudet på spiken med designen så går det längre.

pong är ett tidlöst spel, som gjorts om många gånger. asteroids är ett tidlöst spel, som även det gjorts om många gånger. dom är inte avancerade, men väldigt roliga att spela, pga bra kontroll, tillgänglighet och belöning.

gow var ett pong med stora gevär, testosteronstinna män, underjordiska monster och hinkar med blod. det var kul att spela för vad det var, och om du inte gillar gow eller pong så är det för att du inte tyckte de var roliga att spela, inte för att det var dåligt. gow kommer vara utgångspunkten för många kommande spel. gta IV var inte det sista.

jag spelar gärna final fantasy 7 eller 8 i 70 timmar, så nej, gow är inte ett spel för ungar utan spelsmak.

Gillar man ett modernt spel som är så linjärt och så klyschigt och så trettonårsaktigt så har man faktiskt objektivt sett ingen spelsmak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

man kan ju diskutera vem som är "trettonårsaktig" med det där platta, självcentrerade svaret.

w0rd, dessutom så har storyn extrema potential, för att ettan va bara ett intro GoW kommer bli en trilogi.

GoW är utan tvekan det roligaste Co-op spelet jag har kört hittils på konsol, and that's fo sure

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte hur ni kan tycka att det är dåligt. Testa o klara ut spelet med en vän! Det är typ 100 ggr roligare.

Svårt blir det när man ska gå ensam( man får välja 2 vägar ) jag dör typ jämnt.. då får man börja om på checkpoint.

Jag har testat det, ja. Det var otroligt tråkigt och otroligt förutsägbart och otroligt linjärt. Pang-pang-pang, vi har sett det förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GoW2, jatack.

edit: kortfattat, det är roligt om man vill skjuta/såga sönder saker. Jag gillar sofisikerade spel som mr_tobbe också gillar. t.ex. Mahjong och Hjärter.

Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!grin_873864_0.gifw000t_747542_0.gifw000t_747542_0.gif".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!grin_873864_0.gifw000t_747542_0.gifw000t_747542_0.gif".

Ja.

edit: Eller nej. Jag tror nästan jag tar och håller med dig.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej, den där var ju ny! "Han gillar inte testosteronshooters och grovt överskattade "djupa" spel som Oblivion, då kan han ju inte gilla något annat än MSRöj, för spelen vi gillar har ju allt!!!!!!!!grin_873864_0.gifw000t_747542_0.gifw000t_747542_0.gif".

seriöst du gillar bara pinball, harpan , kungen verkar det som..

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Jag hade inte testat GTA4 när jag skrev det. :mellow:

Hehe.. imo så förtjänar inte ens GTAIV game of the year

Föga förvånande att just du kommer med en sån gissning.

Ja ja för någon kommer med ett onödig sarkastiskt inlägg så är det jag, right?!. och när någon säger något ointressant och meninglöst är det....... Kicken. *Zing*

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...