Jump to content

SP eller MP?


Renard
 Share

Singleplay eller Multiplay?  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det går knappt att "föredra" att spela något av dem. Ibland är suget efter fortsättningen på storyn väldigt stort om det just hänt nåt spännande, ibland är man trött på alla SP-kompisar som ringer och tjatar och så spelar man MP med Gtasajtare istället! :) Båda är jäkligt roliga, men just nu är det SP som dominerar för att jag inte kört klart storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trots att jag inte har spelet än så rösatde jag på singleplay. Jag vet ju trots allt ganska säkert att jag kommer köra det mer än multiplayer, så... ^^

Fast å andra sidan kanske det blir en hel del multiplayer när jag klarat spelet och börjar tröttna på singleplayer.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev SP för min del eftersom jag inte har Live till min 360. Visst går man miste om en del men jag gillar inte MP plus att jag anser inte att jag ska behöva betala en massa för att få tag på sånt som borde funnits med i *insert random game* redan från början.

Redigerad av Mr Meccano
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blev SP för min del eftersom jag inte har Live till min 360. Visst går man miste om en del men jag gillar inte MP plus att jag anser inte att jag ska behöva betala en massa för att få tag på sånt som borde funnits med i *insert random game* redan från början.

Du får med Live i en månad i 360-versionen, om den är köpt det vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...