Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hm verkar vara ganska"o aktiv" tråd men för er som vill lira.

Användarnamn @LIVE

Criille

Har headset och är aktiv i stort sett varje kväll, förutom helgerna då :)

Eftersom de flesta andra skrivit det så, är under 18. (17 närmare bestämt)

Ja, jag är fett trött och detta inlägg blev att kännas som en kontakt annons på en hitta-din-partner hemsida, men det är verkligen inte meningen :o

Som sagt, "Feel free to ad" om ni vill lira :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Okej. Vi får väl spela runt jul då. Man spelar ju också oftast mer på loven, så. :naughty:

Bra! Vad är din gamertag? Min: ExtraSpartan117.

Spellägen jag kör: Freeroam, Party Mode. Party Mode är bättre enligt mig för då börjar man vid ett hus med massa motorcyklar och helikoptrar och en Comet..

Förresten, heter nån här bradgard? Har spelat med en sån nån gång. Och juste, i Party Mode så kan vi kanske tillsammans leka gangsta och bomba sjukhuset i Schottler och använda huset i Hove Beach som högkvarter och använda headset. Jag kan köra ifall du inte hittar för jag vet exakta stället och kan därför sätta waypoint. Men vi kan ju använda huset i Bohan som gangsta-högkvarteret för det är större.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra! Vad är din gamertag? Min: ExtraSpartan117.

Spellägen jag kör: Freeroam, Party Mode. Party Mode är bättre enligt mig för då börjar man vid ett hus med massa motorcyklar och helikoptrar och en Comet..

Förresten, heter nån här bradgard? Har spelat med en sån nån gång. Och juste, i Party Mode så kan vi kanske tillsammans leka gangsta och bomba sjukhuset i Schottler och använda huset i Hove Beach som högkvarter och använda headset. Jag kan köra ifall du inte hittar för jag vet exakta stället och kan därför sätta waypoint. Men vi kan ju använda huset i Bohan som gangsta-högkvarteret för det är större.

Jag addar dig om det är ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...