Jump to content

GTASajten GTA IV-meeting


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte rivstarta multiplayersektionen med ett litet event där alla GTASajtare som fått sig en kopia av spelet samlas online i freeroam multiplayer och snackar som bara den.

Datumet när detta ska ta plats kan diskuteras. Men just nu funderar jag på nästa lördag (10/5).

Jag vet inte riktigt hur många som faktiskt skaffat spelet. Men om det är fler så kan man ju bara skapa fler servrar.

Anmäl er om ni vill vara med och snacka om allt ni hittat och hur mycket ni gillar spelet, med folk som tycker som dig själv. :>

Xbox 360:

Gamertag | GTASajten Nickname

GermanScientist | VickeX

Tsubacid | Sniper

Lurvboll | color

Jpiceman69 | Robban380

Nubrax | MyStiC

Granstrand | Chilli_13

Leon Rubenstein | Rubenstein

Youppi | Youppi

XploZzive | ExploSive

pG I CrUnK | 50 Cent

Merkky | Merkky

Fille18 | Achilles_81

Von Nord | Nord

den0m | _Emil_

Hasse kalas | Tossie

Desru | Korven

16/16

Fullbokat. :D

Fortsätt att skriva era gamertags ändå.

Tjena! Vill gärna vara med på detta, mitt nick är dixib, både här o på XBL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 127
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir det av någon gång då?

Inget riktigt officiellt över hela GTASajten verkar det som, då folket aldrig verkar vilja spela.

Men trådarna lever vidare och det får väl bli ett ställe där man kan fråga folk om dom vill spela. :rolleyes:

Är det någon som är på lite ikväll? 18:00-20:00, någon stans där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kunde inte igår (morsdag) men idag går det :>

Någon annan?

Jag är på iaf.

Edit:

Lirade lite med Boomer ikväll, och sedan när Nord loggade in så tänkte jag att jag kunde bjuda in honom. Då gjorde jag det, och vi lirade alla en stund tills Boomer skulle se på tv/sova, och sedan så lirade jag och Nord en stund till. Till mestadels Cops 'N Crooks.

Det var riktigt roligt! Speciellt den sista rundan, då vi var Crooks och totalt blåste bort poliserna! Eller hur, Nord? :wub:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget riktigt officiellt över hela GTASajten verkar det som, då folket aldrig verkar vilja spela.

Men trådarna lever vidare och det får väl bli ett ställe där man kan fråga folk om dom vill spela. :naughty:

Är det någon som är på lite ikväll? 18:00-20:00, någon stans där?

Ja, varför inte. :)

Heter LMAOBOAT94.

Förresten, är det nån som vill köra om typ 25 minuter, drygt halv 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på iaf.

Edit:

Lirade lite med Boomer ikväll, och sedan när Nord loggade in så tänkte jag att jag kunde bjuda in honom. Då gjorde jag det, och vi lirade alla en stund tills Boomer skulle se på tv/sova, och sedan så lirade jag och Nord en stund till. Till mestadels Cops 'N Crooks.

Det var riktigt roligt! Speciellt den sista rundan, då vi var Crooks och totalt blåste bort poliserna! Eller hur, Nord? :)

Haha, OM vi gjorde :innocent:.. Härligt att lira med lite folk härifrån. Dock överlåter jag ALL bilkörning i MP till någon annan då vi har konstaterat att min bilkörning lätt kan leda till små incidenter.... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, OM vi gjorde :innocent:.. Härligt att lira med lite folk härifrån. Dock överlåter jag ALL bilkörning i MP till någon annan då vi har konstaterat att min bilkörning lätt kan leda till små incidenter.... :naughty:

Haha. Men ibland borde du väl vilja köra? Kan säkert bli rätt trist att sitta och skjuta i längden, menar jag.

Dessutom så är det ju roligt att krasha i det här spelet, pga den otroligt fina skadefysiken. :)

Någon som vill spela lite ikväll? Åtta, nio eller tio-tiden ungufär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Men ibland borde du väl vilja köra? Kan säkert bli rätt trist att sitta och skjuta i längden, menar jag.

Dessutom så är det ju roligt att krasha i det här spelet, pga den otroligt fina skadefysiken. ;)

Någon som vill spela lite ikväll? Åtta, nio eller tio-tiden ungufär?

Tror jag kan köra runt nio, men det garanteras inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Någon som har lust att köra, typ, nu? Kolla min sig för gamertaggen. :confused:

Jag kan starta freemode så kan jag invita er som lägger till mig

Sorry, jag kollade inte de här delarna av forumet i tisdags (which i suppose was the day you posted that), så jag kom inte. Någon som vill lira lite någon kväll här framöver?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...