Jump to content

Buss i GTA 4


KrigareN
 Share

Recommended Posts

Imorrn ska jag köpa Xbox 360 bara för o kunna lira GTA 4 ! :confused: o nu undrar jag en sak, hoppas ni oxå att man kommer kunna köra Buss + plocka upp och köra folk och få betalt? Det är vad jag hoppas på mest i hella spelet :)

Hoppas mest på det tycker jatg är att ta i men visst hade det varit kul att kunna göra så (som man kunde i GTAIII fast där fick man inte betalt) samt lite fler meningslösa jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorrn ska jag köpa Xbox 360 bara för o kunna lira GTA 4 ! :) o nu undrar jag en sak, hoppas ni oxå att man kommer kunna köra Buss + plocka upp och köra folk och få betalt? Det är vad jag hoppas på mest i hella spelet :)

Det fungerade på vice city! Var bara o stanna bussen vid sådana där busshållplatset, där de stog folk, så hoppa de på så fick man 5$ per skalle om jag inte minns fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar inte som om man kan göra några sidouppdrag över huvud taget.

Går inte att göra taxi, ambulanseuppdrag i alla fall. =/

Jag tror man kan göra taiuppdrag

Roman ringen Niko och frågar om han vill hjälpa till med "familjeföretaget", abra slå en pling till honom om man vill köra taxi. Har inte testat det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taxi var jag säker på. Kanske går det inte fören senare i spelet?

Vart har du hört att det skulle gå?

Jag tror man kan göra taiuppdrag

Roman ringen Niko och frågar om han vill hjälpa till med "familjeföretaget", abra slå en pling till honom om man vill köra taxi. Har inte testat det.

Visst, han ber en att hämta någon här och lämmna honom där, men det är inte som i GTASA, att du plockar upp människor på stan.

R3 uppdrag alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror man kan göra taiuppdrag

Roman ringen Niko och frågar om han vill hjälpa till med "familjeföretaget", abra slå en pling till honom om man vill köra taxi. Har inte testat det.

det stämmer och man göra det hur många gånger man vill.

fast du måste klara ett uppdrag först.

jamaican heat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp taxi med roman går. Och polis går att jobba som. Om man snor en polisbil och står stilla å trycker på L1 så kommer man in i dataregistret sen kan man plocka ut en speciell person som man ska jaga efter och döda. :o

Ja nu har jag stått vid flertal busshållplatser som det även sitter folk o väntar på bussen vid men inte fan kommer det någon buss?? lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp taxi med roman går. Och polis går att jobba som. Om man snor en polisbil och står stilla å trycker på L1 så kommer man in i dataregistret sen kan man plocka ut en speciell person som man ska jaga efter och döda. :o

Jasså, det är döda? Då går förhoppningarna om att fånga levande då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni försöka hålla er till Tråden, dvs att köra buss?

ja jag kände att det skulle vara roligt att köra buss och få pengar. (fast bara någon minut eller så)

finns ju andra saker man kan göra för att få pengar.

nåja jag har läst guide boken 5 gånger kanske. Och där står det inget om det,

fast det finns ju buss så det borde ju gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...