Jump to content

Aftonbladet har släppt sin recension


Renard
 Share

Recommended Posts

Det är helt sjukt. Man blir hypad som aldrig förr. Tidning efter tidning ger den toppbetyg och kallar spelet allt möjligt.

Men med Liberty City – som staden döpts om till i ”Grand theft auto IV” – har utvecklaren Rockstar överträffat sig själva.

Helt sjukt. Ett av världens bästa spel, absolut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är helt sjukt. Man blir hypad som aldrig förr. Tidning efter tidning ger den toppbetyg och kallar spelet allt möjligt.

Men med Liberty City – som staden döpts om till i ”Grand theft auto IV” – har utvecklaren Rockstar överträffat sig själva.

Helt sjukt. Ett av världens bästa spel, absolut!

Wrong, det bästa spelet någonsin. Är 100% säker på detta fast jag inte spelat det än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt tråkig reccendion, men helt fantastiskt med ännu en fullpott. Ärligt talat så har jag slutat blivit förvånad när jag ser en 10/10 eller 5/5 reccension gällande GTAIV. Klockan halv 1 imorgon sitter jag hemma och nördar iaf :) nåt på tips på vad man kan fördriva tiden med ? :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wrong, det bästa spelet någonsin. Är 100% säker på detta fast jag inte spelat det än.

Ett av världens bästa spel... efter ett tag när du spelat klart så kommer det bara att vara ett annat grymt spel i spelvärlden och du kommer se fram emot något annat och säga att det kommer att vara det bästa spelet någonsin. när San Andreas släpptes så spelade jag om det ca 5 gånger och var säker på att detta var det bästa spelet någonsin, sen tröttnade jag och nu är det bara ett annat spel i min hylla och jag har ingen direkt "kärlek" för det längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett av världens bästa spel... efter ett tag när du spelat klart så kommer det bara att vara ett annat grymt spel i spelvärlden och du kommer se fram emot något annat och säga att det kommer att vara det bästa spelet någonsin. när San Andreas släpptes så spelade jag om det ca 5 gånger och var säker på att detta var det bästa spelet någonsin, sen tröttnade jag och nu är det bara ett annat spel i min hylla och jag har ingen direkt "kärlek" för det längre...

men sen är det ju från person till person. du kan ju inte svara för vad han tycker eller inte. bara för du tröttnade snabbt betyder inte att andra gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt tråkig reccendion, men helt fantastiskt med ännu en fullpott. Ärligt talat så har jag slutat blivit förvånad när jag ser en 10/10 eller 5/5 reccension gällande GTAIV. Klockan halv 1 imorgon sitter jag hemma och nördar iaf :) nåt på tips på vad man kan fördriva tiden med ? :confused:

Jag föredriver min tid med call of duty 4, men det är fortf jobbigt för man kan inte släppa det från tankarna haha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja inte fan kan man ta Aftonbladet på allvar. Men i det här fallet så kan man det. Bara för att vi redan vet att IV kommer vara värt 5 av 5 redan.

Jävlar vad du är inställd på att det ska vara världens bästa spel. :confused:

Det kommer det ALDRIG bli, det finns inget som "världens bästa spel" då varje person har en viss smak för spel, tillexempel min morsa säger att TETRIS är världens bästa spel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad du är inställd på att det ska vara världens bästa spel. :confused:

Det kommer det ALDRIG bli, det finns inget som "världens bästa spel" då varje person har en viss smak för spel, tillexempel min morsa säger att TETRIS är världens bästa spel. :)

Det är min åsikt, ok? Älskar GTA och detta kommer bli det bästa av dem. Och eftersom jag älskar GTA serien mer än någon annan serie/annat spel så kommer det enligt mig bli det bästa i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...