Jump to content

Aftonbladet har släppt sin recension


Renard
 Share

Recommended Posts

Det är min åsikt, ok? Älskar GTA och detta kommer bli det bästa av dem. Och eftersom jag älskar GTA serien mer än någon annan serie/annat spel så kommer det enligt mig bli det bästa i världen.

Saken är den att vi redan vet att du älskar GTA IV och säkert drar en och annan handtralla till det också. Men du behöver inte skriva om din kärlek till GTA IV överallt, vi vet om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad du är inställd på att det ska vara världens bästa spel. :confused:

Det kommer det ALDRIG bli, det finns inget som "världens bästa spel" då varje person har en viss smak för spel, tillexempel min morsa säger att TETRIS är världens bästa spel. :)

Tetris ÄR världens bästa spel, och det måste du acceptera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om Rapport/Aktuellt eller något annat nyhetsprogram kommer ta upp IV ikväll. Typ, "Kravaller utbröt inatt utanför Webhallen i Stockholm i och med att det efterlängtade GTA IV släpptes. Vi frågar Kalle Eriksson som var där: Jag fick en pizzakartong i huvudet"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om Rapport/Aktuellt eller något annat nyhetsprogram kommer ta upp IV ikväll. Typ, "Kravaller utbröt inatt utanför Webhallen i Stockholm i och med att det efterlängtade GTA IV släpptes. Vi frågar Kalle Eriksson som var där: Jag fick en pizzakartong i huvudet"

Vet ingenting om ikväll. Men imorse så recenserade, spelade och intervjuade dom folk som stått i kö utanför Webhallen och spelrecensenter. Både på SVT och TV4. Helt sjukt, undrar om något annat spel fått mer uppmärksamhet i svensk media.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...