Jump to content

Vem väntar...men bara lite till?


R2D2
 Share

Recommended Posts

Jag har ingen PS3 eller XBOX 360. Jag är inte överhypad inför GTA IV-releasen men jag är samtidigt väldigt imponerad av det jag ser. Blir sugen på att köpa en 360 (eller PS3 om pappa vill betala mellanskillnaden för att få blu-ray-spelare).

Vem mer gör som jag? Väntar ett tag och ser om folk inte är lika nöjda om två veckor när all hype har lagt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker precis som du, tycker spelet verkar kanon-najs och vill egentligen köpa mig ett Xbox 360 men det är ändå något som tar emot. Jag får se om jag skaffar mig x-360 senare eller om det kommer till PC (hoppas jag har en bättre dator vid det laget!), annars så kommer jag väl helt enkelt att "missa" hela spelet. Men det känns ändå inte så tråkigt som jag hade trott att det skulle göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker precis som du, tycker spelet verkar kanon-najs och vill egentligen köpa mig ett Xbox 360 men det är ändå något som tar emot. Jag får se om jag skaffar mig x-360 senare eller om det kommer till PC (hoppas jag har en bättre dator vid det laget!), annars så kommer jag väl helt enkelt att "missa" hela spelet. Men det känns ändå inte så tråkigt som jag hade trott att det skulle göra.

Precis så känner jag. Det är otroligt överhypat och precis så bra är det nog inte, men det känns ändå jävligt surt att inte ha det imorgon eftermiddag.

Jag har börjat spela GTA 3 igen dock :confused:

Det är faktiskt kul och lite nostalgiskt, särskilt nu när man förstår hela storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis så känner jag. Det är otroligt överhypat och precis så bra är det nog inte, men det känns ändå jävligt surt att inte ha det imorgon eftermiddag.

Jag har börjat spela GTA 3 igen dock :)

Det är faktiskt kul och lite nostalgiskt, särskilt nu när man förstår hela storyn.

ehm ja den var så ju svårbegriplig.. *blink* blink* :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingen PS3 eller XBOX 360. Jag är inte överhypad inför GTA IV-releasen men jag är samtidigt väldigt imponerad av det jag ser. Blir sugen på att köpa en 360 (eller PS3 om pappa vill betala mellanskillnaden för att få blu-ray-spelare).

Vem mer gör som jag? Väntar ett tag och ser om folk inte är lika nöjda om två veckor när all hype har lagt sig.

hade du haft ps3 eller xbox hade du inte "väntat" tror jag :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man tänker efter så har GTA gått i en helt ny riktning och är inte lika mycket humor som VC och SA utan mer verklighetstroget... det är både synd och bra.

Jag hade dock föredragit ett lite mer humoristiskt IV, menmen... vi får se vad jag säger när jag har facit i hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man tänker efter så har GTA gått i en helt ny riktning och är inte lika mycket humor som VC och SA utan mer verklighetstroget... det är både synd och bra.

Jag hade dock föredragit ett lite mer humoristiskt IV, menmen... vi får se vad jag säger när jag har facit i hand.

Det är fortfarande lite humor kvar av det lilla jag har sett från gameplay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på alla recensioner i sjukt många tidningar så borde ni vekligen vara imponerande. Spelet har fått 10/10 av otroligt många speltidningar. Vad jag ser som störst betydelse är recensionen av IGN. 10/10 i alla underbetyg och kallats ett av världens bästa spel -> Länk till nyheten på GTAnytt. Vad jag tycker ni borde göra är precis som du beskriver det. Vänta en sisådär två veckor och om ni fortfarande är sugna på att spela så borde ni naturligtvis köpa en konsol och spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, det kommer på PC, just you wait.

Sen är det klart att hypen just nu är överdrivet stor, vi som har varit med ett tag har sett det här förut. Stor förväntan som når ett klimax och som sen ebbar ut efter ett tag.

Om några veckor eller några månader är IV inte så speciellt längre, därmed absolut inte sagt att det kommer att betraktas som ett dåligt spel men nyhetsvärdet försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...