Jump to content

Förhandsboka


armin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har du mus och keyboard? (Använder hand kontrollen) går bra men kunde vara bättre. därför jag om det känns bättre?

Jo jag förstog det när jag tittade en andra gång. din lilla filur :ph34r:

Jag har kört med mus förr men jag kom fram till att det var för mycket sladdar. Nu kör jag med kontrollen istället för mus. Tangentbord har jag när jag vill skriva längre texter (foruminlägg oftast) för att det annars skulle ta sån tid. Det är en rejäl befrielse att kunna skriva med tangentbord till en konsol som startar på fem sekunder och inte laggar till skillnad från min sega dator som tar 2 minuter att starta upp och 1 minut att stänga av.

Annars kan du använda dig av både intelligent ordlista (lägg till termer i Inställningar) och snabbskrift (den gröna skiftnyckeln) så kan det gå snabbare. Ändra bokstavslayout till ABC2 DEF3 GHI4 istället för QWERTYlayouten så går det grymt mycket snabbare också. Har tränat upp speed med PSP sen 2 år dessutom :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till folk som besviket gått hem från butiker eftersom GTA var slut och fortfarande inte har en konsol så är hoppet inte ute.

Jag var iväg i torsdags och skulle köpa GTA till en polare men det visade sig såklart att det var slutsålt överallt. Dock verkar det som de flesta butiker säljer PS3+GTAIV i ett paket som finns i lager. På det viset fick jag tag i ett PS3 och GTA före min polare som redan hade ett PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört med mus förr men jag kom fram till att det var för mycket sladdar. Nu kör jag med kontrollen istället för mus. Tangentbord har jag när jag vill skriva längre texter (foruminlägg oftast) för att det annars skulle ta sån tid. Det är en rejäl befrielse att kunna skriva med tangentbord till en konsol som startar på fem sekunder och inte laggar till skillnad från min sega dator som tar 2 minuter att starta upp och 1 minut att stänga av.

Annars kan du använda dig av både intelligent ordlista (lägg till termer i Inställningar) och snabbskrift (den gröna skiftnyckeln) så kan det gå snabbare. Ändra bokstavslayout till ABC2 DEF3 GHI4 istället för QWERTYlayouten så går det grymt mycket snabbare också. Har tränat upp speed med PSP sen 2 år dessutom :ph34r:

Bra att veta. Tack något jag inte gillar är när det blir massor med script fel för bilder. men det kanske blir bättre om man gõr nytt sys.

edit. det stämde för eb i gävle vet ej nu.

Redigerad av Balor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en dubbel post igen. <_<

Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga

om dom har ett till dig.

Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar.

Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en dubbel post igen. <_<

Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga

om dom har ett till dig.

Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar.

Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret.

Varför skulle det inte funka ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en dubbel post igen. :doh:

Men tänkte säga att EB games Gävle har fått några ex. Jag fick mitt. Så dom som står på kö gå in och fråga

om dom har ett till dig.

Ska käka lite glass nu. Sen blir det att spela. (Ledig till tisdag) Jag bara hoppas att det funkar.

Annars så skickar jag ut p3an genom fönstret.

Jag bor oxå i gävle!! :(

Kommer antagligen bli slut i lager igen innan ja har råd me en konsoll :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha underbart! Det brukar lätt bli så när man är så ung som dig. Ha så kul medans du kan under tiden du är barn :lol:

Aj fan, tre år yngre än mig... *tänker tillbaka tre år* Wohoo! Jag skaffade GTA SA på PC den sommaren :w000t:

Men shit vad liten man var egentligen. (Kommer säkert säga samma sak om idag, om tre år :doh:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...